نرم افزار باشگاه مشتریان


نرم افزار باشگاه مشتریان به سبک تحت وب محصولی جدید با ایده ای نو برای افزایش نرخ فروش و رضایت مندی بیشتر مشتریان است . این نرم افزار راهکارها را به صورتی بسیار ساده و کارامد فراهم میکند تا شرکت شما بتواند بیشترین تاثیر تبلیغات و فرصت های جذب شده را به مشتری های بالفعل تبدیل کند.

یکی از مهم ترین بخش های هر نرم افزار باشگاه مشتریان یا CRM  ایجاد حلقه هایی از ارتباط با مشتریان به صورت پیوسته با روش های ارتباطی گوناگون است مانند راهبری اپراتور برای تماس با فرصت های از دست رفته یا فرصت هایی که احتمال پیروزی آتها بیشتر است . یا اینکه به صورت خودکار ارتباطی حداقل 1 طرفه از طریق سیستم های ایمیلی یا پیامکی یا ارتباطات شبکه های اجتماعی به صورت هوشمند ایجاد کند.

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 نرم افزار help desk چیست؟
نرم افزار help desk چیست؟

نرم افزار هلپ دسک یا نرم افزار تیکتینگ سپهر گستر ابزاری برای ارتباط با مشتریان،پشتیبانی و ...

 نرم افزار ارتباط با مشتریان
نرم افزار ارتباط با مشتریان

نرم افزار ارتباط با مشتریان یک راه حل خوب جهت پایداری کسب و کار و اتوماسیون اداری سازمان ش ...

 مزایای سیستم تیکتینگ داخلی چیست؟
مزایای سیستم تیکتینگ داخلی چیست؟

نرم افزار تیکتینگ سپهرگستر ادغامی از CRM و نرم افزار تیکتینگ است که امکان پیگیری و پشتیبان ...

 نرم افزار Help Desk چه تاثیری در ساده شدن فرآیند پشتیبانی دارد؟
نرم افزار Help Desk چه تاثیری در ساده شدن فرآیند پشتیبانی دارد؟

با نرم افزار تیکتینگ تحت وب میتوانید کارایی تیم، بهره وری، محبوبیت و معروفیت برند خود را ا ...

 سنجش KPI یا شاخص کلیدی عملکرد در نرم افزار تیکتینگ
سنجش KPI یا شاخص کلیدی عملکرد در نرم افزار تیکتینگ

سنجش KPI یا شاخص کلیدی عملکرد در نرم افزار تیکتینگ یا هلپ دسک یکی از عوامل مهم در جلب رضای ...

 طراحی سایت رزرو بلیت
طراحی سایت رزرو بلیت

طراحی سایت رزرو بلیت  هوپیما ، باشگاه ، سینما ، کنسرت و هر نوع محصول قابل رزرو در قالب نرم ...

x
عضویت در کانال تلگرام وبینه

به منظور دریافت تخفیف ها و مقالات سایت در کانال تلگرام ما عضو شوید