نرم افزار CRM ویتایگر فارسی و رایگان

CRM-ویتایگر

vtiger چیست؟

vtiger یک crm یکپارچه است که برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط طراحی شده است، سال تاسیس آن 2004 می باشد و ویژگی های بارزی را که فراتر از مجموعه استانداردهای CRM های معمولی است، با یکدیگر ادغام می کند. سیستم Vtiger بر اساس بازخورد ارائه شده توسط پایگاه مشتری و مطابق با نیازهای آنها طراحی شده است. ما نیز در فارسی سازی ویتایگر سهیم هستیم و شما میتوانید نسخه اصلی را به صورت فارسی شده با قیمت بسیار پایین برای یکبار خرید تهیه کنید.
همانطور که گفته شد فعالیت آنها در سال 2004 و با تاسیس دفاتری در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا و بنگلور هند آغاز شد. در آن زمان آنها جامعه ای را تشکیل دادند تا نرم افزار CRM را از طریق CRM منبع باز دموکراتیزه کنند. از آن زمان آنها برنامه های SaaS و CRM تلفن همراه را راه اندازی کرده اند و با هزاران شرکت مشارکت داشته اند تا بتوانند با CRM خود در بهبود ارتباط مشاغل با مشتریان و تجزیه سیلوهای اطلاعاتی تاثیر بگذراند.
Vtiger یکی از معروف ترین CRMهای رایگان دنیا است اما باید در نظر داشت که منظور از رایگان بودن به منزله بی ارزش بودن آن نیست. نرم افزار Vtiger در واقع یک نرم افزار متن باز یا Open Source است که هم قابل استفاده به صورت ابری در وب سایت Vtiger و هم قابل نصب و راه اندازی در سرور داخلی شرکت است، اما در این مقاله با تاریخچه نرم افزار Crm ویتایگر و بعضی از ویژگی های اصلی آن آشنا می شوید. شعار تیم سازنده این نرم افزار این است که این نرم افزار به مشاغل کوچک و متوسط این توانایی را می دهد تا با مشتریان روابط مستمر و ماندگار ایجاد کنند. 
امروزه Vtiger توسط یک جامعه فعالی از کاربران، توسعه دهندگان و شبکه های شریک در بیش از 110 کشور جهان پشتیبانی می شود و مجموعه محصولات آنها توسط بیش از 300،000 مشاغل در سراسر جهان من جمله تیم های شرکت های Fortune 500 گرفته تا کسب و کارهای اینترنتی کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

ارتباط CRM با CMS به منظور تبدیل سرنخ

یک وب سایت روزانه با انواع سرنخ ها روبرو میشود اصطلاح سرنخ همان مشتری های بالفعال است که اگر به خوبی روی آنها کار شود میتواند تبدیل به مشتری بالقوه شوند . به طور مثال فرم های مشاوره ای که در طراحی سایت ها ایجاد میشود یا انواع روش های ثبت سفارش یا سفارش های انجام نشده نوعی از همین سرنخ ها هستند که با ورود به چرخه بازاریابی هوشمند می توانند به مشتری های جدید تبدیل شوند.

برخی از مهم ترین منابع سرنخ در وب سایت

- فرم سازها و فرم های مشاوره

- چت آنلاین 

- کامنت های ارسال شده

 

استفاده از CRM های متن باز مزیت های زیادی دارند و میتوانند به سادگی نصب و استقرار شوند این نوع نرم افزارها باید توسط افراد متخصصی که دارای تجربه هستند راه اندازی و پشتیبانی شوند و یا از طرف انجمن هایی که به صورت رسمی در حال توسعه و نگهداری ویتاگر هستند کمک گرفته شوند. در هر حال به منظور ارایه خدماتی که برای کسب و کارهای ایرانی مفید باشد ما نسخه فارسی شده ویتایگر 7.4 را برای شما قرار داده ایم.

ویتایگر فارسی

جهت خرید و دریافت نسخه آزمایشی با شماره های بخش تماس با ما در ارتباط باشید

وجود CRM برای هر کسب و کاری که با مشتریان خود در ارتباط است بسیار حیاتی است نسخه های فارسی زیاد داخلی وجود دارد اما به دلیل حساسیت شرکت ها در حفظ اطلاعات و مشتریان خود ترجیح میدهند که نرم افزار CRM را انتخاب کنند که دو ویژگی متن باز بودن و فارسی بودن را دارا باشد .

شعار این CRM این است که به کسب و کارهای کوچک تا متوسط میتواند راهکاری دهد تا با مشتریان خود ارتباطی مستمر داشته باشند.

نرم افزار CRM Vtiger از سال 2004 شروع به کار کرد و تا امروز توسط 5 میلیون دانلود و بیش از 300.000 کسب و کار استفاده شده این محبوبیت و کارایی به دلیل وجود بخش های مثل مدیریت سرنخ ها - فرصت های فروش - ایجاد وظایف یا رویداد ها - اتوماسیون سازی فرایند ها بعد از ایجاد و یا تغیر در فرصت ها و... میتواند بسیاری از سرنخ های جدید را به مشتری های واقعی تبدیل کند شاید تا 60 درصد یا 70 درصد فروش شما را با رعایت یکسری استراتژی های به نتیجه برسانید.

crm vtiger farsi

با جمع شدن و طبقه بندی شدن اطلاعات در سطوح دسترسی مختلف میتواند نگاهی متمرکز به موضوع بازاریابی داشت و این موضوع بجز وجود CRM مقدر نمی شود . تماس های خود را با فرصت ها و سرنخ ها حفظ کنید و با درج لاگ گفتگو یا خلاصه ای از ارتباط در دفعات بعدی با آگاهی بیشتری با فرصت یا مشتری صحبت میکنید به طور کلی چیزی که شرکت ها لازم دارند قابلیت قوی ارتباط با مشتریان خود است که در Vtiger به کاملی وجود دارد.

ما در وبینه با کمک تیم فنی داخلی خود نسخه ویتایگر 7.4 را بدون اینکه تغییری در هسته ایجاد کنیم فارسی سازی کرده ایم در این فارسی سازی هزاران جمله ترجمه شده است و به طور کامل نیز راست چین شده است . هزینه پایین خرید این نرم افزار و داشتن جامعه ای بزرگ از توسعه دهندگان آن را تبدیل به گزینه ای محبوب میان کاربران ایرانی و خارجی کرده است . 

چرا باید از Vtiger استفاده کرد ؟

- جامعه Vtiger به صورت پیوسته در صورت بروز هرگرنه باگ آن را برطرف میکنند

- شما به سادگی با جستجو در اینترنت آموزش های مرتبط با ایجاد ماژول یا create custom module را بدست آورید

- نرم افزار و پایگاه داده روی سرور شما نصب میشود

- دانلود نسخه اصلی رایگان است و در صورت تمایل می توانید از نسخه فارسی شده استفاده کنید.

- وجود صدها ماژول رایگان و غیررایگان نیاز کسب و کار شما را برای نبود CRM قدرتمند فارسی برطرف میکند.

- اصولا توسعه و نگهداری نرم افزار توسط شرکت ها امری دشوار و پر هزینه است و اگر به روزرسانی نگردد دچار مرگ تدریجی میشود این موضوع در نرم افزارهای متن باز کمتر اتفاق می افتد.

- به دلیل کاربران بسیار بالایی که ویتایگر دارد مشکلات امنیتی بسیار سریع تر شناسایی میشود 

- هیچ شرکت و یا نهادی ناظر بر فعالیت ها و اطلاعات درون CRM ویتایگر نیست.

در ادامه شما را به توجه شما را به نکته ای جلب میکنم که بسیار جذاب است ! وقتی که شما خواب هستید مهندسان نرم افزار نرم افزارهای محبوب و متن باز در حال توسعه و ساخت نسخه های جدید هستند ویژگی هایی که شما از آنها بی خبر هستید و بعدا آنها را با آموزشهایی که منتشر میشود میشناسید و شما بدون اینکه بخواهید راه حلی را اختراع کنید آنها برای شما ایجاد میکنند دقت کنید که دنیای متن باز به رایگان خیلی فرق دارد در فضای متن باز همه برای یکدیگر کار میکنند و از تلاش یکدیگر استفاده میکنند تا بهتر و ارزان تر به نتیجه برسند اما رایگان نسخه ای است که توسط یک شرکت ساخته میشود و مالک آن است و برای مدتی محدود یا نامحدود رایگان میشود البته موضوع متن باز توسط دهها و یا صدها نفر توسعه پیدا میکند نه یک شرکت و این نیز در بقا و حفظ نرم افزارها بسیار تاثیرگذار است .

ما برای داشتن یک CRM رایگان کافی است که ویتایگر را انتخاب کنیم آخرین نسخه متن باز 7.4 است که نسخه 9 آن به صورت ابری است که برای مدتی رایگان است اما همین نسخه 9 در نسخه رایگان هم محدودیت هایی برای کار تیمی و کنترل Role ها و طبقه بندی اطلاعات میان کاربران دارد که این موضوع در نسخه متن باز وجود ندارد.

آیا نسخه آزمایشی از نرم افزار Vtiger وجود دارد ؟

در ایران شرکت های مختلفی نرم افزار ویتایگر را ترجمه کرده اند در این بین شرکت وبینه هم نسخه ترجمه شده کامل را نیز منتشر کرده است در این روش توسط کدنویسی هزاران لغت و جمله به زبان فارسی تبدیل شده است که در نوع خود کم نظیر است از طرفی هم فونت فارسی وزیر و راست چین شده به خوبی اجرا شده است این نسخه در حال حاضر برای فروش آماده است شما میتوانید فارسی ساز  دانلود نسخه فارسی ساز CRM Vtiger  دانلود کنید . البته نسخه اصلی هسته ویتایگر 7.4 انگلیسی هم به صورت رایگان جهت دانلود در سایت اصلی قابل دانلود است .

در فارسی سازی vtiger چه تاثیری روی عملکرد نرم افزار CRM ایجاد شده است؟

جهت فارسی سازی بخش ترجمه ها و راست چین شدن قالب پنل با روش بازنویسی اجرا شده به صورتی که هیچ تغییری در هسته نرم افزار و ماژول های اصلی رخ نداده است همچنین همان رویه های گذشته در خصوص نصب انواع ماژول های مختلف مشکلی رخ نمیدهد . در این فارسی سازی تمام عبارات و جمله های موجود در نرم افزار را به فارسی تبدیل کرده ایم حتی تنظیمات و سایر بخش های غیرضروری که کاربر به سادگی بتواند از مزیت فارسی شده استفاده کافی را ببرد.

مراحل نصب فارسی ساز ویتایگر 

این نسخه بر روی نسخه 7.4 ویتایگر سازگار است و صرفا شامل فارسی ساز و راست چین ساز بوده و تقویم را باید توسط افزونه های تقویم فارسی که در مارکت پلیس ویتایگر وجود دارد حل کنید.

ابدا نسخه اصلی را روی هاست نصب کنید و سپس فایل فارسی ساز را در محل نصب آپلود کنید (پوشه ها باید با محتویات فایل فارسی ساز جایگزین شوند)

- بعد از نصب باید در دیتابیس وایر شوید و جدول language را پیدا کنید و رکورد جدیدی با کد fa مانند نمونه انگلیسی که وجود دارد اضافه کنید و بعد در از لاگین در ویتایگر زبان سیستم را روی فارسی قرار دهید.

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید