7 روش ساده تولید محتوا سئو محور

تولید محتوا سئو محور

 

 

ایحاد فایل اکسل کلید واژه ها

برای اینکه در بازاریابی محتوا موفق شوید بهتر است رقبا را بررسی کنید و سطح کاری آن ها را بسنجید ، در این مرحله ابتدا بر اساس موضوعاتی که در وب سایت دیگران منتشر شده است سرفصلی از کلیدواژه ها را در یک فایل اکسل تهیه کنید ، با بررسی این  فایل میتوان ایده ها و محتوای متفاوتی را تهیه و تولید کرد .
فایل اکسل کلید واژه ساخته شده را در طول زمان اضافه کنید تا بتوانید غنی ترین کلید واژه ها را در آن بدست آورید.

 

عنوان موضوع مقاله را بسیار کوتاه و با معنی ایجاد کنید

عنوان مطلب مقاله شما که به صورت درشت در تگ H1 قرار دارد را بسیار با معنی و کوتاه ایجاد کنید ، عینا مشابهه جمله هایی که کاربران دنبال آن هستند . عنوان باید شامل حداقل یک کلید واژه مورد نظر باشد.


مقالات مکمل ایجاد کنید

مقالاتی که مکمل یکدیگر باشند و تکمیل کننده جزئیات بخش های سایر مقالات شوند و در لینک های داخلی سایر مقالات از آن استفاده شود فوق العاده است . وزن مقالات مساوی باشد اما محتوای آنها نباید تکرار شود .


به صورت منظم تولید محتوا کنید

نظم در تولید محتوا بسیار حیاتی است و موتورهای جستجو نگاهی متفاوت نسبت به سایت هایی که تولید محتوای منظم هفتگی دارند دارد ، به طور مثال اگر شما در یک روز 3 مقاله جدید ایجاد کنید اما 1 ماه هیچ مقاله ای ایجاد نکنید عملا تلاش شما بی نتیجه خواهد ماند  اما تجربه ثابت کرده است سایت هایی که تولید محتوای آنها روی برنامه ریزی است ضریب موفقیت بسیار بالاتری دارند.

 

از ابزارهای گوگل مانند Search Console  استفاده کنید 

در ابزار Search Console گوگل در قسمت Search Analytics فهرستی از کلیدواژه هایی که با محتوای شما نزدیک است و از نظر گوگل سایت به آن کلید واژه ها نزدیک است را نمایش میدهد شما میتوانید و شما از این عناوین در تولید مقالات جدید خود استفاده کنید.

 

محتوای غنی ایجاد کنید نه محتوای کیلویی


برخی از سایت ها به هر نحوی که شده میخواهند قدرت خود را بالا ببرند و تلاش میکنند با تولید مقالات متعدد نظر گوگل را جذب کنند اما این روش اصلا جواب نمیدهد ، اگر مقاله شما به نوعی از نظر مخاطب محبوب واقع گردید به طبع از نظر گوگل هم محبوب خواهد بود. 


شبکه های اجتماعی و جذب کاربران واقعی

آنچه که در شبکه های اجتماعی گردش فراوان دارد چیزی نیست بجز محتوا ، ایجاد محتوای ناب و جذاب میتواند نظر سخت پسند ها را هم جلب کند و آنها را به سایت شما وارد کند و تا آخر مقاله شما را بخوانند ، در اینجا نرخ پرش وب سایت شما کاهش پیدا میکند و گوگل نیز به این نتیجه امتیاز مثبت میدهد ، سعی کنید مطلبی تهیه کنید که برای مخاطبان ارزشمند باشد.

 

روش استفاده از تقویم محتوا

میتواند خیلی شما را برای بدست آورده ایده ها کمک کند . مثلا اگر بخواهید کلید واژه های اصلی را داشته باشید آنها را در یک تقویم یاداشت کنید و بخشی از موضوعات درون مقاله را به شکل خلاصه هم بنویسید البته میتوانید از ابزارهای آنلاین مانند ترلو هم استفاده کنید . این روش میتواند به صورت گروهی جهت افزایش بهره وری تیم هم مفید باشد. در هر صورت یکی از اهداف تولید محتوا برای وب سایت ها افزایش رتبه seo سایت است که از نظر همه وب مستر ها مهم و ضروری است ضمن اینکه اگر شما تبدیل به منبعی رسمی در خصوص یک موضوع خاص باشید خیلی در رشد و جذب بازدیدکنندگان میتواند تاثیر گذار باشد.

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 چگونه تقویم محتوا می تواند تیم تولید محتوا را راهبری کند؟
چگونه تقویم محتوا می تواند تیم تولید محتوا را راهبری کند؟

برای اینکه محتوای جذابی توسط تیم تولید کننده محتوای تولید شود بهتر است با چه تکنیکی این کار را انجام ...

 تاثیر حذف محتوا در سئو
تاثیر حذف محتوا در سئو

تاثیر حذف محتوا در سئو و روش بهبود آن بعد از وارد شدن آسیب

 محتوای به روز با 7 روش ساده
محتوای به روز با 7 روش ساده

محتوا بخش مهمی از موفقیت در بازاریابی دیجیتال است.باید بدانید هر محتوا بعد از انتشار به سرعت رو به ق ...

 بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی هوشمندانه ترین روش جذب مشتری با روش های تولید محتوا ، تبلیغات اینترنتی ، طراحی سا ...

 کلیدواژه های هدف در تولید محتوا
کلیدواژه های هدف در تولید محتوا

چگونه میتوانیم کلیدواژه های هدف در تولید محتوا را تهیه و تولید کنیم

 افزایش رتبه سایت در گوگل
افزایش رتبه سایت در گوگل

افزایش رتبه سایت در گوگل با استفاده از روش های تخصصی آموزش تولید محتوای با کیفیت و بررسی عوامل تاثیر ...