انتخاب بهترین عنوان برای مطالب سایت

همیشه در مورد نوشتن مطالب جذاب و به درد بخور تیتر و عنوان مطلب نمایانگر نوع مطالب و ماهیت اصلی آن می باشد .در مورد کیفیت مطالب یک وب سایت بعد از طراحی سایت اصولی محتوا در مرتبه دوم قرار دارد ، وب سایت مانند یک ظرف است که درون آن توسط محتوای خوب باید پر شود.در دسته بندی خاصی فعالیت داشتن و در آن زمینه مطالب مختلف برای آموزش و معرفی منتشر کنید ، قطعا مخاطبان به مطالب سایت شما علاقه مند میشوند و مجدد به سایت شما بر می گردند.

عنوان مطلب باید به گونه انتخاب شود که کل مطالب درباره آن باشد ، عنوان مطلب اصلی ترین شعار است ، در بهینه سازی محتوا عنوان مطلب از اهمیت زیادی برخوردار است ، این به این معنی نیست که عنوان مطالب تکراری در سایت منتشر کنید ، این امر موجب ایجاد محتوای تکراری است و اصلا خوب نیست شما باید سعی کنید مطالب جدید با عنوان های مختلف تعریف کنید ، اگر قرار است مطالب تکراری داشته باشید باید آنها را به نوعی به هم پیوند بزنید تا موتور جستجو را در مورد انتخاب اصلی سردرگم نکند.

در حوزه کاریاخبار و اطلاعات زیادی وجود دارد از منابع مختلف بهره بگیرد و سرنخ را پیدا کنید ، هیچ گاه از سایر سایت ها برای افزایش مطالب استفاده نکنید ، عنوان مطالب باید تازه ، جذاب و تاثیر گذار باشد. 

اگر اهل تحقیق و پژوهش هستید و میتوانید حاصل تلاش خود را روی سایت منتشر کنید بهترین و منحصر بفرد ترین کار را انجام میدهید ، چرا که شما در یک زمینه خاص دارید کار می کنید که کسی هنوز روی آن کار نکرده ، اما اگر اصول تولید محتوا را یاد بلد نباشد مطمعنا شما از طرف موتورهای جستجو بازدید کننده کمی خواهید داشت.

قبل از اینکه مطلب شما در گوگل ثبت شود باید بهترین عنوان را انتخاب کنید ، چرا که پیش آمده مطلبی را تعرف کردم و بعد از ثبت شدن در گوگل در رتبه بالایی قرار گرفته بود اما تصمیم به بهتر کردن آن داشتم و با ایجاد تغییرات در عنوان شاهد این بودم که گوگل جایگاه خوب عنوان قبلی را به عنوان جدید نداد و تا مدت طولانی فکر می کرد که آن مطلب کپی شده مطلب قبلی است ، البته من در CMS اختصاصی از یک روش برای تولید URL های توصیفی استفاده می کنم و اگر شما هم عنوان مطلب در URL ثبت می شود باید مواظب این تغییرات نا بهنگام باشید.

در سیستم مدیریت محتوا یک موضوع خیلی مهم است آن هم استفاده از دستور تغییر مسیر با کد 301 یا Redirect 301 این دستور به معنی تغییر دائمی یک لینک به لینک جدید است ، مشکلی که در بالا به آن مطلب قبلی اشاره کردم این بود که گوگل تفاوت مطلب اصلی و تکراری را به خوبی درک نمی کند و این مشکل آن نیست بله مشکل نویسنده و کسی است که در حال تولید محتوا است ، ما نباید روزنامه وار سایت را پر از نوشته های مختلف کنیم ما نباید از یک موضوع چندین مطالب با محتوا و حتی عنوان های تکراری و مشابهه استفاده کنیم ، ما به دنبال یک راه حل باید باشیم که هیچ مشکلی برای سایت ما به وجود نیاورد. و باید روش استفاده از Redirect 301 برای مطالب تکراری را یاد گرفت.

 

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید