بهترین سیستم مدیریت محتوا

سوالی که هنوز پاسخ آن مهم است و بسیاری از کسانی که از کیفیت سیستم مدیریت محتوای خود ناراضی هستند را به سمت خود میکشد این سوال برای کسانی هم که میخواهند شروع به کار طراحی سایت کنند و یا اینکه سفارش طراحی سایت را به یک شرکت بدهند نیز پرسیده میشود و اینکه بهتر است از روش طراحی اختصاصی استفاده کنیم یا قالب های آماده که روش قالب آماده میتواند کارایی و امکان توسعه را محدود کند

با توجه به آماری که وب سایت https://trends.builtwith.com/cms به ما میدهد متوجه می شویم که در سال جاری محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا کدام بوده اند!

 

یکی از مهم ترین دلایلی که متقاضیان CMS برترین را انتخاب می کنند تنها موارد کلی مانند امنیت ، سرعت و ظاهر شیک و جذاب نیست چرا که همه آنها از ویژگی های کلیشه ای و کلی را در خود تعبیه کرده اند  ، بلکه امکان توسعه و افزوده شدن ویژگی های جدید به آن از همه چیز مهم تر است وجود یک تیم پشتیبانی قدرتمند به منظور افزودن ماژول ها نسبت به نیازهای متفاوت و رفع مشکلات و باگ ها از مهم ترین ویژگی در رشد یک سیستم مدیریت محتوای است و این موضوع دیگر به قدرت مثلا وردپرس مربوط نمیشود توسعه دهندگان باید در دسترس باشند و با هزینه ای مناسب و شدنی بتوان فراینده توسعه را ادامه داد.

برخی از مدیریت محتواهای مرسوم را مشاهده میکنید که برخی از آنها نیاز به خرید لایسنس دارند

  • WordPress
  • Drupal
  • WP Engine
  • Joomla!
  • vBulletin
  • Google Search Appliance

شاید تا به حال زیاد این جمله را شنیده باشید که اگر میخواهید در این حوزه SEO و کیفیت وب سایت موفق باشید اگر از CMS های رایگان و مرسوم استفاده نمی کنید موفق هستید . دلیل این حرف تنها این نیست که وردپرس خوب نیست یا دروپال ضعیف است ! دلیل این موضوع عدم استفاده صحیح و اصولی از آنهاست امروزه وردپرس در هر کجای دنیا مورد استفاده قرار میگیرد و در حال حاضر در ایران هم تعداد زیادی از سایت ها از آن استفاده میکنند فقط باید از قالب های آماده و طراحی های ارزان قیمت برای کار تجارت الکترونیک خود استفاده نکنید. طی سال های اخیر به دلیل عدم مدیریت و آزاد بودن بازار کار طراحی سایت در ایران وردپرس با مشکلات زیادی مواجه شد حتی برخی به منظور رقابت ناسالم قیمت طراحی را 45 هزار تومان در نظر می گرفتند و با قیمت ارزان پروژه های طراحی سایت را پیش می برند نتیجه آن امروز معلوم شده است . یک فضای پر از نقص ، دیدگاهایی پر از اشتباه و نتایجی بی کیفیت هستیم.

ما در وبینه تلاش می کنیم ساختار CMS اختصاصی را بر روی فریم ورک های با کیفیت و سبک طراحی و تولید کنیم تا اساس نرم افزار با مشکلات اولیه مواجه نشود . وب سایت شما مانند یک نرم افزار  است اگر طراح سایت شما بتواند از این زبان ها به نحو احسن استفاده کند شما نیمی از کار را با موفقیت به پایان رسانده اید اما نیمه دوم همان CMS است که از دید مشتریان و بازدید کنندگان سایت شما پنهان است این همان پلت فرمی است که اگر به خوبی به کارگرفته شود و یا به خوبی تولید شده باشد میتواند سیستم شما را بیمه کند. به طور مثال وب سایت فروشگاهی دیجی کالا یا بامیلو هر دو از CMS اخصاصی استفاده کرده اند چرا که در مدیریت و توسعه آن توانا ترند.

گزینه بعدی که بسیار کارآمد است طراحی سایت با وردپرس به صورت اصولی است که میتواند برای طراحی سایت های شرکتی و فروشگاهی به صورت تخصصی مورد استفاده قرار گیرد.

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید