راهکار سیستم تیکت سپهر گستر در ثبت سفارش شبکه های اجتماعی


اگر شما در شبکه اجتماعی فروش دارید هنگامی که میخواهید سفارشات اینستاگرامی خود را مدیریت کنید مشکلاتی به دلیل محدودیت هایی که اینستاگرام در عدم مدیریت سفارشات دارد برمیخورید ما برای حل این مشکل نرم افزار تیکینگ سپهر گستر را پیشنهاد میکنیم .

 

ticketing system

 

نرم افزار تیکتینگ ابزاری است که میتواند در حالات مختلفی از جمله مدیریت ثبت و مدیریت سفارشات و مورد استفاده قرار بگیرد حالا به چه صورت میتوان از این راهکار ساده استفاده کرد ؟

 

سفارشات شما به صورت یک درخواست به واحد ثبت سفارشات توسط کارشناسان شما ارسال میگردد و در قالب تیکت به صورت محاوره ای به همراه اطلاعات اضافی از جمله مبلغ پرداخت شده ، محصولات سفارش داده شده و... ارسال میگردد سپس با گروه بندی واحدهای کاری در سمت نرم افزار تیکت میتوان انواع سفارشات را به طبقه بندی شده دریافت کرد ، حتی اگر شما تامین کنندگان مختلفی دارید و لازم دارید که با ثبت تیکت آنها متوجه سفارشات جدید شوند با گروه بندی تامین کنندگان و ارسال تیکت به آنها به راحتی می توانید آنها را مطلع کنید .

 

بعد از ثبت تیکت واحد مربوطه به تیکت ها ترتیب اثر میدهد مثلا اگر قرار است که وضعیت پرداختی آنها چک شود آنها را بررسی میکند و در صورتی که مشکلی از این بابت نبود تیکت ها را به واحد ارسال سفارشات ارجاع میدهد و در نهایت با ارسال سفارش برای خریدار شرح و نحوه ارسال هم پیرو همان تیکت ثبت میگردد . به همین سادگی میتوانید فرایند مدیریت سفارشات اینستاگرامی خود را به کمک نرم افزار تیکت سپهر گستر اجرا کنید .

 

ثبت سفارشات اینستاگرام در سیستم تیکت سپهر گستر

 

نرم افزار تیکت وظیفه ثبت اطلاعات توسط کارشناسان و سپس ارجاع تیکت ها به واحد های بعدی را دارد شما میتوانید کارکنان خود را طبقه بندی کنید تا هر کاربر فقط به اطلاعاتی که در سطح دسترسی او قرار دارد دسترسی پیدا کند . 

 

اگر شما محصولات مختلفی دارید و میخواهید هر محصول شما طی رویه کاری متفاوتی کنترل و مدیریت شود نیز با ایجاد گروه های کاری مختلف میتوانید آنها را به صورت دپارتمان های کاری تعیین کنید مثلا اگر فروش پوشاک شما یک کسب و کار است شما نیاز به تعریف کارشناسان خود جهت ثبت سفارشات دارید یعنی آنها سفارشات را از دایرکت اینستا جمع آوری کنند و در نرم افزار تیکت ثبت کنند همچنین سفارشات باید توسط واحد مالی کنترل شوند به طور مکانیزه میتوان واحد ها را به صورت سریالی تعریف کرد که در صورتی که سفارش توسط واحد مالی تایید شد آن را به واحد آماده سازی برای ارسال ارجاع دهد .

 

شما در نرم افزار تیکتنگ سپهر گستر به سادگی به انواع گزارشات دسترسی پیدا میکنید که به صورت تیتر وار به موارد زیر اشاره میشود

- فهرست تیکت ها بر اساس انواع گروه های کاری یا دپارتمان ها

- انواع گزارشات از وضعیت سفارشات و ارسال ها

- انواع گزارشات در خصوص حجم کاری که هر کارشناس انجام داده است مانند تیکت های ایجاد شده توسط واحد ثبت سفارشات

- دسترسی ساده و آسان از طریق وب و بدون نیاز به نصب نرم افزار جانبی 

- هزینه مناسب جهت استفاده برای کسب و کارهای اینترنتی کوچک تا بزرگ

#تیکت #ثبت سفارش #helpdesk

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 راهکار نرم افزار تیکتینگ سپهر گستر در دانشگاه ها و مراکز آموزشی
راهکار نرم افزار تیکتینگ سپهر گستر در دانشگاه ها و مراکز آموزشی

سامانه تیکتینگ راهکاری کاربردی جهت ایجاد اتوماسیون یکپارچه در کل دانشگاه می باشد و ارتباطا ...

 نرم افزار help desk چیست؟
نرم افزار help desk چیست؟

نرم افزار هلپ دسک یا نرم افزار تیکتینگ سپهر گستر ابزاری برای ارتباط با مشتریان،پشتیبانی و ...

 نرم افزار ثبت سفارش آنلاین تحت وب
نرم افزار ثبت سفارش آنلاین تحت وب

نرم افزار ثبت سفارش تحت وب با رویکرد استفاده از سیستم تیکت راهکاری کاربردی جهت مدیریت سفار ...

 به روزرسانی های سیستم مدیریت محتوا سپهر گستر
به روزرسانی های سیستم مدیریت محتوا سپهر گستر

گزارش به روزرسانی های سیستم مدیریت محتوا اختصاصی سپهر گستر

 شبکه های اجتماعی و افزایش سئو وب سایت
شبکه های اجتماعی و افزایش سئو وب سایت

فعالیت در شبکه های اجتماعی موجب افزایش فروش و سئو وب سایت شما میشود ، اما باید اصول آن به ...

 8 نکته کلیدی در تولید محتوای شبکه های اجتماعی
8 نکته کلیدی در تولید محتوای شبکه های اجتماعی

تولید محتوای مناسب و کارامد در شبکه های اجتماعی بسیار اهمیت دارد.صِرف حضور داشتن در این شب ...

x
عضویت در کانال تلگرام وبینه

به منظور دریافت تخفیف ها و مقالات سایت در کانال تلگرام ما عضو شوید