راهکار نرم افزار تیکتینگ سپهر گستر در دانشگاه ها و مراکز آموزشی


نرم افزار تیکتینگ سپهر گستر به منظور ارتقا سطح خدمت رسانی در موسسات آموزشی و دانشگاه ها و مدارس و ایجاد ارتباط تعاملی و کنترلی راهکار حرفه ای تیکتینگ را پیشنهاد میدهد و با رویکرد اجرای کارها و ارجاع هوشمند به واحدهای مختلف تلاش میکند تا در بهترین زمان ممکن هر کاری توسط شخص مربوطه پیگیری و دست دست اجرا قرار بگیرد و پس از پایان با دریافت بازخورد از درخواست کننده میتوان اطلاعات آماری از سطح کیفیت خدمت رسانی به مدیر خواهد داد تا با رفع مشکلات و ارایه راهکارهای ویژه کیفیت را بالاببرد.

نرم افزار تیکتینگ در موسسات آموزشی و دانشگاه ها

موسسات آموزشی با دانشجویان خود تعامل دارند کلیه فرایند هایی که در یک موسسه آموزشی ایجاد میشود میتوان در قالب فرایند تیکت اجرا کرد از شروع ثبت نام دانشجو یا دانش آموز تا کلیه رویه هایی به صورت اتوماسیون در گردش کار استاد یا مدیر مربوطه قرار بگیرد.

فرایند کاری و حل آن با سیستم تیکت

به طور مثال در یک دانشگاه انواع بخش های اداری و خدماتی وجود دارد که دانشجو با آنها در ارتباط است که ارتباطات داخلی گسترده ای با هم دارند به صورت تیتر وار بخش های اصلی با تیتر برجسته و بخش های زیرمجموعه آن مشخص شده است ممکن است یک دانشجو طبق رویه ای درون سازمانی در شرایط متفاوتی لازم باشد ارتباطات تیکتی جهت انجام کاری اجرا گردد .

دانشجو از بدو ورود با واحد ثبت نام شروع میکند و سپس گروه آموزشی طی هر وضعیت دانشجو به واحد های مختلف ارجاع داده میشود و با طی کردن مراحل مختلف دانشجو بعد از شروع به فعالیت خود با سایر واحد ها از طریق پرتالی که در اختیار دارد ارتباط برقرار میکند.

 

ثبت نام
- تغییر رشته
- اعتبار مدرک پایه
- پرونده فیزیکی
- تغییر مشخصات


گروه آموزشی
- انتخاب واحد
- صدور وضعیت تحصیلی
- نحوه تدریس استاد/عدم تشکیل کلاس
- پروژه/کارآموزی
- چارت درسی/سرفصل/پیش نیاز
- معادلسازی
- دروس ارائه شده در نیمسال
- انصراف
- گواهی اشتغال به تحصیل

مدیران گروه
- مدیر گروه عمومی
- مدیر گروه علوم پایه
- مدیر گروه عمران
- مدیر گروه مکانیک
- مدیر گروه صنایع
- مدیر گروه کامپیوتر
- مدیر گروه معماری
- مدیر گروه شهرسازی
- مدیر گروه حقوق
- مدیر گروه تربیت بدنی
- مدیر گروه حسابداری
- مدیر گروه مدیریت


امتحانات
- امتحانات پایان ترم
- اعتراض نمره


بایگانی آموزش
- نواقص پرونده
- مدرک پایه
- تاییدیه تحصیلی


فارغ التحصیلان
- ریزنمرات
- گواهی موقت
- دانشنامه
- مدارک مورد نیاز فارغ التحصیلی
- مراحل ارسال پرونده


معاون علمی
کارگزینی اساتید

پذیرفته شدگان جدید
آموزش مجازی


آموزشیار

- مشکلات ورود به آموزشیار

پژوهش
-شرایط برگزاری جلسه دفاع
-شرایط بارگزاری عنوان و پروپوزال
-انصراف از مقاله
-اصلاح پایان نامه بعد دفاع
- ارسال مدارک مقاله


پژوهشیار
- مشکل ثبت در سامانه


مدیر پژوهش
پژوهشی اساتید
دفتر ارتباط با صنعت
باشگاه پژوهشگران جوان
فنی و IT


کتابخانه
- پایان نامه
- کتاب


مرکز رشد
امور بین الملل


معاونت سما
- مدیریت مقاطع
- مدیریت پایه ها


شورا و کمیسیون موارد خاص
-بازگشت به تحصیل
-مرخصی تحصیلی
-افزایش سنوات
-مجوز ادامه تحصیل
-مجوز درس جبران معدل


دانشجویی و فرهنگی
- کارت دانشجویی
- هدیه ازدواج
- تخفیفات
- تشکل ها
معاونت فرهنگی و دانشجویی
معاونت اداری و توسعه منابع انسانی


مالی
- بدهی شهریه
- واریزی های ناموفق
- شهریه پایان نامه
- استرداد طلب
- تقسیط شهریه
- صندوق رفاه
- وام دانشجویی

نظام وظیفه
بسیج دانشجویی
بسیج اساتید
سایر

به منظور راه اندازی سامانه تیکت دانشگاه لازم است که با واحد فروش تماس بگیرید و در خصوص خرید نرم افزار تیکتینگ دانشگاه از مشاوره ما منظور ارایه راهکار کاربردی استفاده کنید . 

نرم افزار تیکتینگ شبکه ای از پرسنل و دانشجوها را ایجاد میکنند این شبکه بر اساس گروه بندی کارکنان تا سطح معاونت و ریاست دانشگاه طبقه بندی میشود ایجاد سلسه مراتبی از تیکت ها به گونه درختی مزیتی را فراهم میکند که هر کارشناس میتواند به تیکت های خود و تیکت های واحدهای زیرمجموعه خودش دسترسی داشته باشند و در صورتی که نیاز به پیگیری بیشتر در سطوح بالاتر دانشگاه بود به راحتی تیکت ها قابل دسترس هستند .

نرم افزار تیکتینگ سپهر گستر قابلیت اجرا به صورت اتوماسیون در قالب تیکت را در سطح کل دانشگاه برقرار میکند همچنین این امکان فراهم میشود که در شبکه داخلی یا در اینترنت دسترسی به آن داشت . 

از دیگر مزیت های سامانه تیکتینگ ارتباط و هماهنگی با سیستم Active Directory داخلی دانشگاه است و این موضوع میتواند برای پرسنل سهولت ورود به سامانه را برقرار کند ، در این روش ورود به سامانه تیکت مدیر IT با ایجاد دسترسی برای ورود به سیستم در شبکه داخلی یا همان DOMAIN امکان ورود با همان مشخصات را برای پرسنل برقرار میکند .

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 نرم افزار تیکتینگ یا Help Desk سپهر گستر
نرم افزار تیکتینگ یا Help Desk سپهر گستر

نرم افزار تیکتینگ یا نرم افزار help desk نوعی نرم افزار کاربردی است که مورد توجه شرکت ها و ...

 راهکار سیستم تیکت سپهر گستر در ثبت سفارش شبکه های اجتماعی
راهکار سیستم تیکت سپهر گستر در ثبت سفارش شبکه های اجتماعی

نرم افزار تحت وب ثبت و مدیریت سفارشات اینستاگرامی یا هر سیستم فروشی که شما دارید با کمک را ...

 نرم افزار help desk چیست؟
نرم افزار help desk چیست؟

نرم افزار هلپ دسک یا نرم افزار تیکتینگ سپهر گستر ابزاری برای ارتباط با مشتریان،پشتیبانی و ...

 سنجش KPI یا شاخص کلیدی عملکرد در نرم افزار تیکتینگ
سنجش KPI یا شاخص کلیدی عملکرد در نرم افزار تیکتینگ

سنجش KPI یا شاخص کلیدی عملکرد در نرم افزار تیکتینگ یا هلپ دسک یکی از عوامل مهم در جلب رضای ...

 نرم افزار فروش
نرم افزار فروش

نرم افزار فروش تحت وب سپهر گستر سرویس دیگری جهت مکانیزه کردن فرایند های خرید و فروش کالا و ...

x
عضویت در کانال تلگرام وبینه

به منظور دریافت تخفیف ها و مقالات سایت در کانال تلگرام ما عضو شوید