طراحی سایت ماشین آلات صنعتی

بسیاری از شرکت های صنایع و ماشین آلات سنگین وب سایت خوبی برای مجموعه ی خود ندارند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا این نوع از مشاغل هم به طراحی سایت نیاز دارند؟ این موضوع بیشتر مربوط به حوزه B2B است، به این معنی که این مشاغل از مشتریان کمی برخوردار هستند و به صورت شخصی و حضوری به درخواست های آنها پاسخ داده خواهد شد. با این تفاسیر وب سایت آنها چه تعداد بازدیدکننده خواهد داشت؟ ده؟ بیست؟...
علاوه بر این، ماشین آلات صنعتی اغلب توسط مهندسان و نیروهای فنی مورد استفاده قرار می گیرند و آنها هم تمایل دارند از دیدگاه کاملاً منفعت طلبانه فعالیت های تجاری خود را انجام دهند. از نظر آنها وقتی مجبور باشید روزانه با تنظیم دقیق مکانیزم های تولید، تعمیر و نگهداری تاسیسات، رفع ایرادات، تدارکات و غیره سروکار داشته باشید پس داشتن یک وب سایت خیلی نیاز ضروری به نظر نمی رسد.
اما اینطور نیست و فقط چنین به نظر می رسد. یک وب سایت خوب شرکت صنعتی قادر به دادن امتیازات عالی به کسب و کار شما است که باعث افزایش فروش و اعتبار صنعت شما می شود. در ادامه همراه ما باشید تا ببینیم چطور می توان به این مهم دست یافت.

وجهه تجارت شما با طراحی سایت

مسلما به نظر بسیاری از افراد وب سایت شما چهره و وجهه تجاری برند و فعالیت های شما است. در دوره قبل از اینترنت، شما در محل کار خود در یک حیاط زیبا و منظره ای خیره کننده به استقبال تازه واردان می رفته اید اما اکنون وب سایت ها  این نقش را بر عهده گرفته اند. مشتریان یا حتی شرکای شما ممکن است از کشورهای دیگری باشند که کیلومتر ها با شما فاصله دارند، اما با مشاهده وب سایت شما، تصور می شود که آنها از کارخانه و ماشین آلات شما بازدید کرده اند.

صرف نظر از آنچه کارخانه تولید می کند، مشتریان و سرمایه گذاران شما باید مطمئن باشند که امکانات شما به روز است، استانداردهای کیفیت و ایمنی شما از استاندارد معمول بالاتر و بهتر است و نیروهای فنی شما همه افراد حرفه ای و با تجربه ای هستند. یک وب سایت با طراحی ضعیف هرگز چنین تصوری را برای آنها ایجاد نخواهد کرد. افراد تمایل دارند کیفیت وب سایت را به ماشین آلات و خدمات شرکت شما نیز تعمیم دهند. اگر وب سایت شما نقصی داشته باشد، مشتریان شما ناخودآگاه انتظار دارند که همین نقص را در محصولات شما هم مشاهده کنند.
از طرف دیگر، یک وب سایت خوب طراحی شده در این زمینه باید قادر باشد موارد ذیل را پوشش داده و انجام دهد:

• روابط عمومی، ارائه اعتبار، مسئولیت پذیری اجتماعی، ارتباطات و رسانه های جمعی 

• به نمایش گذاشتن، نه تنها محصولات آماده، بلکه روند ساخت آنها

• باز کردن کانال فروش، چه عمده فروشی و چه خرده فروشی 

• جذب سرمایه گذاران جدید یا گزارش به سرمایه گذاران فعلی

• تبدیل بازدید کننده به مشتری. حتی اگر فقط 10 بازدید کننده در ماه داشته باشید، یک وب سایت صنعتی خوب باید به جای یک مشتری دو مشتری برای شما به ارمغان بیاورد، این تبدیل برای شما دو برابر خواهد شد.

ماشین آلات صنعتی جایگاه ویژه ای در صنعت هر کشور دارند. شرکت های سازنده ماشین آلات صنعتی با استفاده از فناوری های جدید و نوین و ارائه راه حل های کارآمد دستگاه هایی با مدل بالاتر تولید می کنند. طیف وسیعی از کارخانجات صنعتی که در زمینه تولید ماشین آلات بسته بندی، چاپ، مواد غذایی، صنایع چرم و پوشاک و..  با داشتن وب سایت جامع و کامل مسلما در محیط اینترنت به سادگی دیده می شوند .


اگر شما تولید کننده یک دستگاه صنعتی هستید یا در یک شهرک صنعتی خارج از شهر بدون مراجعه حضوری، لازم دارید مشتریان محصولات شما را ببینند حتما در جهت دریافت مشاوره رایگان با وبینه در ارتباط باشید.

اما با بررسی اجمالی از کیفیت سایت هایی که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند به این نتیجه می رسیم که اکثر قریب به اتفاق با مشکلات اساسی در برنامه نویسی و طراحی رابط کاربری مواجه هستند. عدم مهارت در طراحی سایت می تواند کسب کار و تبلیغات اینترنتی شما را فلج کند. با راه حل های جامع در نرم افزار CRM تحت وب با مشتریان خود ارتباط بسیار نزدیکی داشته باشید، با سرعت بالا صفحات را بررسی و مطالعه کنید و گرافیک ساده و تاثیرگذار داشته باشید.

طراحی-سایت-ماشین-الات-صنعتی-در-تهران 

همه این موارد را یک جا با طراحی سایت وبینه تجربه کنید.

به طور معمول تولید ماشین آلات صنعتی به عنوان یک صنعت بر روی دیجیتال متمرکز نمی شود. در طول تاریخ مشاهده شده است که شرکت های صنعتی بودجه خود را به بازاریابی آفلاین و تبلیغات سنتی در نشریات صنعتی اختصاص داده اند. به وب سایت ها غالباً با دید خوبی نگاه نکرده اند. با این حال، وب سایت پایه و اساس حضور دیجیتالی و آنلاین است و یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی برای یک کار تولیدی یا صنعتی است. بیایید 5 دلیل اصلی این حقیقت را بررسی کنیم:

آنچه که شرکت شما را منحصر به فرد می کند را برجسته سازی کنید

آیا وب سایت شما با تخصص شما مطابقت دارد؟ اکثر شرکت های صنعتی و تولیدی سالهاست که در امر تجارت فعالیت دارند، در صنعت اثبات شده اند و جایگاه خود را پیدا کرده اند و مشکلات پیچیده ای را برای مشتریان خود حل می کنند. سال ها فعالیت تجاری داشته اید؟ این به خودی خود یک موفقیت بزرگ است، پس از طریق یک وب سایت این موفقیت را به دیگران نشان دهید و با آنها شریک شوید.

همانطور که عکس سالنامه دبیرستان شما تصویری دقیق از آنچه که امروز هستید نیست، یک وب سایت منسوخ شده هم اکنون نمی تواند نمایندگی خوبی از فعالیت های صنعتی شما باشد. آیا شما صرفا سازنده ماشین آلات صنعتی هستید یا همه روزه از این ماشین آلات استفاده می کنید و می توانید هزینه هر واحد را تا 40 درصد کاهش دهید؟ بهتر است این موضوع را به مردم اطلاع دهید. هدف هم ایجاد اعتماد، آگاهی و نشان دادن این امر است که شما سالیان درازی در حوزه صنعت فعالیت داشته اید.

اگر اخیرا تجهیزات جدیدی به مجموعه خود اضافه کرده اید، یک پروژه عالی را به پایان رسانده اید و یا یک خدمت جدید اضافه کرده اید، باید مردم را در جریان بگذارید. همسو با رشد کسب و کار شما، وب سایت شما باید از طریق محتوای جدید، تصاویر و ویدیو نیز رشد کند.

همچنین، در نظر بگیرید که وقتی مشتریان احتمالی شما به دنبال شریکی هستند که بتوانند به آنها اعتماد کنند، آنها نه تنها به وب سایت شما بلکه به وب سایت چندین رقیب شما نیز سر می زنند. اگر حضور وب شما در این مقایسه منسوخ، غیر جذاب یا ناقص به نظر برسد، ممکن است قبل از اینکه فرصت کنید و صدای خود را به گوش کاربران و مشتریان برسانید، شانس انتخاب توسط آنها را از دست بدهید.

با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید

در دنیای امروز، وب سایت شما محور تعامل آنلاین با مشتریانتان است. خطوط ارتباطی باز برای ایجاد و افزایش هرگونه رابطه کاری حیاتی است. در زیر چند راه حل سریع آورده ایم که باعث آرامش خاطر مشتریان هنگام تعامل آنلاین با تجارت شما می شود.

• تماس با ما

آیا فرم تماس شما با سیستم عامل ERP یا CRM شما یکپارچه سازی شده اند؟ (اگر یکی از این موارد را ندارید، داستان کمی متفاوت خواهد شد) آیا شخصی در مجموعه شما، سوالات ورودی را کنترل می کند؟ علاوه بر این، آیا کسی به موقع به این سوالات پاسخ می دهد؟ از نظر مشتریان چیزی به اندازه اطمینان از دقیق و به روز بودن همه شماره تلفن ها، آدرس های ایمیل و اطلاعات مهم، نمی تواند موجب جلب اعتماد و کمک به آنها شود.

• امنیت

به کاربران خود اطلاع دهید که شما به امنیت و حضور آنها در سایت اهمیت می دهید. به عنوان یک تولید کننده، مسلما هدف شما دادن حس ایمنی و اطمینان به مشتریان حضوری است. پس چرا همین میزان مراقبت و توجه را به صورت آنلاین به مشتریان خود نشان نمی دهید؟ تهدیدات سایبری در حال افزایش است و شما باید آمادگی مقابله با آنها را داشته باشید. چیزی به سادگی افزودن گواهی SSL به سایت شما می تواند سود چشمگیری را در این زمینه برای شما به ارمغان بیاورد.

• اطلاعات محصول یا خدمات

آیا شما تمام داده های محصول خود(MSDS)، برگه های Spec و غیره را به روز رسانی می کنید و در سایت به راحتی در دسترس کاربران قرار داده اید؟ کارت لاین ها چطور؟ آیا در حال برنامه ریزی برای ارائه سرویس جدید در سه ماه آینده هستید؟ ما مطمئن هستیم که شما طرح و هدفی در جهت بازاریابی (در حال چاپ، شاید حتی روی میز کار خود) دارید که آرزو می کنید در سایت نیز قرار داده شود.

طراحی-سایت-ماشین-الات-صنعتی-در-تهران-وبینه

نیروهای فنی ماهر پیدا کنید

در زمانی که این صنعت با کمبود استعداد روبرو است، نگرانی اصلی شرکت های صنعتی و تولیدی ماشین آلات صنعتی پر کردن این موقعیت ها و نیروهای متخصص است. برای استخدام استعدادهای جدید واجد شرایط، تولیدکنندگان باید از وجود وب سایت خود استفاده کنند تا باورهای غلط و اغلب منفی (فرهنگ منسوخ شده، عدم فرصت رشد و غیره) مرتبط با تولید و صنعت را از بین ببرند.

آیا شما در حال ترویج این فرهنگ عالی هستید (یا شاید قبلاً این کار را کرده اید)؟ دیگران را نیز از این امر مطلع کنید. این روزها کارمندان و نیروهای فنی قبل از ورود به مصاحبه به سایت شما نگاه می اندازند که اولین و جدیدترین برداشت آنها از شما خواهد بود. یک وب سایت صنعتی به روز و جذاب متقاضیان شغلی را که از سایت شما بازدید می کنند درگیر خود می کند و به آنها می آموزد که کار در یک شرکت بزرگ مانند شما چگونه خواهد بود.

امتیازاتی را برای تیم فروش خود قائل شوید

فروش و نمایندگان فروش بازوان قدرتمند تجارت شما هستند. نه تنها به این دلیل، بلکه افزایش فروش می تواند تجارت شما را به سطح بالاتری برساند. یک وب سایت مناسب می تواند تیم فروش شما را به ابزاری که برای تعدیل یا بیش از سهمیه بندی نیاز دارد، مجهز کند.

به عنوان مثال، آیا در حال حاضر می توانید بازدیدکنندگان وب سایت خود را ردیابی کنید؟ خوب نیست که ببینید مشتری که دیروز با او ملاقات کرده اید، زمانی که به دفتر خود بازگشته است، 20 دقیقه از وقت خود را صرف بازدید از سایت شما کرده و 15 صفحه از آن را مشاهده کرده است؟ چقدر عالی خواهد بود اگر یک فروشنده که بازدید از وب سایت را کنترل می کند، همان روز پس از اطلاع از داغترین چشم انداز خود، می تواند از طریق تلفن تماس بگیرد و سایت شما را بررسی کند. نتایج می تواند بازی را به نفع شما تغییر دهد. قابلیت های اتوماسیون بازاریابی وبینه می تواند فروش موفقیت آمیزی برای شما به همراه داشته باشد.

به دنبال یک شریک معتمد باشید

دقیقاً همان اندازه که می خواهید نام تجاری، کارخانه، ماشین آلات صنعتی و تجهیزات جدید داشته باشید، هرگز به فکر مغلوب شدن نیستید. مراقب نحوه ارزیابی گزینه ها و شرکای مورد نظر برای پروژه ها خود باشید. به دنبال یک سازمان تایید شده و باتجربه باشید که دارای نمونه های زیادی از پروژه های موفق، به ویژه با شرکت هایی است که با اهداف و چالش های شما مشترک هستند. همانطور که از برخی فروشندگان یا برند های ضعیف ماشین آلات صنعتی و تولیدکننده خرید نمی کنید، هنگام بررسی شرکای مربوط به پروژه طراحی وب سایت خود، از همین منطق استفاده کنید.

آماده هستید تا زمینه خوبی برای حضور دیجیتالی خود ایجاد کنید؟ اگر این روزها آماده سرمایه گذاری در یک وب سایت جدید برای تجارت خود در زمینه  ماشین آلات صنعتی هستید با ما تماس بگیرید.

اکنون بیش از هر زمان دیگر، بیماری همه گیر COVID 19 بازدید از امکانات کارخانه ها و مشاهده ماشین آلات صنعتی در مغازه ها را با چالش بیشتری مواجه کرده است. نمایش آنلاین فیلم ها و عناصر چند رسانه ای برای تعامل مشتری و چشم اندازهای شما ضروری است. بنابراین، بازاریابی مناسب برای شرکت های صنعتی به یک استراتژی عالی برای ارتباط با مشتریان تبدیل شده است.

در بازار امروز و به ویژه به دلیل محدودیت های سفر به علت COVID 19 حضور آنلاین برای ایجاد یک برند معتبر، قابل شناسایی و قابل اعتماد در صنایع سنگین و سبقت گرفتن از رقبا قدرتمند بسیار ضروری است. بسیاری از دارندگان ماشین آلات سنگین در حال سرمایه گذاری در بازاریابی ویدئویی هستند تا با ارائه یک تور از کارخانه با مشتریان ارتباط بیشتری برقرار کنند.

درج بخشی از امکانات و تجهیزات در وب سایت شما می تواند ابزارها، ماشین آلات و فروشگاه های پیشرفته ای که با آنها کار می کنید را برای کمک به رفع نیازهای مشتریان نشان دهد. از آنجا که خریداران صنعتی قبل از شروع همکاری با شرکت ها دست به تحقیقات گسترده ای  می زنند، جزئیات از این دست می تواند افزایش پذیرفته شدن شما به عنوان یک تامین کننده را افزایش دهد.

چگونه یک شرکت طراحی وب خوب می تواند به تجارت شما کمک کند؟

اینجا در وبینه، ما مهارت طراحی وب سایت های پیچیده ای را داریم که باعث می شود مشتریان ما سایت های بی عیب و نقص داشته باشند. یک وب سایت طراحی شده توسط وبینه برای تجارت ماشین آلات صنعتی و سنگین شامل موارد زیر می شود:

در مرحله اول، ما با بازنمایی آنلاین ظرفیت ها و ماشین آلات شما، از بازاریابی آنلاین کارخانه شما استفاده خواهیم کرد. در صنایع سنگین، روابط عمومی معمولاً ناکافی یا دست کم گرفته می شود. ما از تصاویر ، کلیپ های ویدیویی کوتاه و عناصر طراحی متحرک استفاده خواهیم کرد تا وب سایت شما درخشان ترین سایت بین رقبا باشد.

ثانیا، ما کارخانه شما را از سطح کشوری به سطح بین المللی خواهیم رساند. شرکت هایی که به دنبال تهیه کنندگان محصولات صنایع سنگین هستند به احتمال زیاد این کار را بصورت آنلاین انجام می دهند و ممکن است این کار را از طریق تلفن همراه نیز انجام دهند. وب سایتی که توجه آنها را جلب می کند به احتمال زیاد باید دارای همین مشخصه ها باشد.

وب سایت شما به صورت چند زبانه طراحی خواهد شد. با توجه به اینکه ما از CMS اختصاصی استفاده می کنیم، هیچ محدودیتی در طراحی سایت دو یا چند زبانه نخواهیم داشت و از تعداد نامحدودی زبان می توانیم در طراحی وب سایت شما استفاده نماییم. همچنین موانع تماس بین شما و شرکای احتمالی شما را برطرف خواهیم کرد.

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید