مدیریت سفارش ها و ارتباط با مشتری

برای هر شرکت و هر بیزینس نیاز به ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات و محصولات جدید از طریق یک سامانه لازم و ضروری است CRMیک راه حل جامع و پلی مستحکم بین شما و مشتری راه حل جدیدی که به CRM Cloude یا ابری معروف است میتواند در کنار وب سایت شما حاضر شود و سفارشات یا نامه ها و پیامک ها را دسته بندی کند ، آنچه در همه نرم افزارهای CRM مهم است سهولت در دسترسی و استفاده راحت آن برای کارمندان شما است ، موضوع ارتباط با مشتری از شروع فعالیت ها و وظایفی شروع میشود که در پایگاه داده نرم افزار به ثبت رسیده باشد در همه نرم افزارهای CRM بخشی به عنوان تعریف وظایف وجود دارد که میتواند شامل کارها ، تماس ها ، جلسات و گفتگو هایی باشد که با مشتری در ارتباط است. مشتریان از طریق کانال های مختلفی با شما ارتباط برقرار میکنند از جمله وب سایت ، نمایشگاه ، تماس تلفنی و.. یا اینکه در تبلیغاتی که به عنوان کمپین شناخته میشود سرنخ ارتباط آنها با شما ایجاد میشود ، سرنخ ها در واقع فرصت هایی هستند که میتوانند در آینده در صورت بازاریابی و ارتباط صحیح به مشتری تبدیل شوند.

نرم افزار تحت وب CRM از جمله انواع نرم افزارهای رایج در بازار است که شما میتوانید با استفاده از آخرین نسخه به صورت انلاین از آن به مدت دلخواه استفاده کنید

جهت برنامه ریزی کارها و پروژه ها و ارتباط قوی تر کارکنان با مشتریان استفاده از CRM میتواند راه حل بسیاری از مشکلات باشد ، قرارداداها و پیش فاکتورهایی که در این برنامه ذخیره می گردد تاریخ شروع و تاریخ پایان پروژه را نمایش میدهد ارتباط با سیستم انبار داری و که شامل تعریف خدمات و کالاها می باشد در بخش فروش بسیار ضروری است ما با ارائه نرم افزار انبارداری تحت وب شما را با ماژول جداگانه ای به صورت یکپارچه متصل میکنیم تا عملیات ورود و خروج و ثبت سفارش و.. را یکجا کنار هم داشته باشد.
 

    علی محمودی
    برای دریافت نسخه آزمایشی crm تحت وب چه فرمی را باید پر کنم ؟
    مدیر سایت
    با سلام برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار crm تحت وب با شماره های درج شده در بخش تماس با ارتباط برقرار فرمایید


    مطالبی که به شما پیشنهاد میشود
    عضویت در خبرنامه
    صرفا جهت اطلاع رسانی و مقالات جدید