مدیریت سفارش ها و ارتباط با مشتری

برای هر شرکت و هر بیزینس نیاز به ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات و محصولات جدید از طریق یک سامانه لازم و ضروری است CRM یک راه حل جامع و پلی مستحکم بین شما و مشتری راه حل جدیدی که  میتواند در کنار وب سایت شما حاضر باشد و سفارشات یا نامه ها و پیامک ها را دسته بندی کند ، آنچه در همه نرم افزارهای CRM مهم است سهولت در دسترسی و استفاده راحت آن برای کارمندان شما است ، موضوع ارتباط با مشتری از شروع فعالیت ها و وظایفی شروع میشود که در پایگاه داده نرم افزار به ثبت رسیده باشد در همه نرم افزارهای CRM بخشی به عنوان تعریف وظایف وجود دارد که میتواند شامل کارها ، تماس ها ، جلسات و گفتگو هایی باشد که با مشتری در ارتباط است. مشتریان از طریق کانال های مختلفی با شما ارتباط برقرار میکنند از جمله وب سایت ، نمایشگاه ، تماس تلفنی و.. یا اینکه در تبلیغاتی که به عنوان کمپین شناخته میشود سرنخ ارتباط آنها با شما ایجاد میشود ، سرنخ ها در واقع فرصت هایی هستند که میتوانند در آینده در صورت بازاریابی و ارتباط صحیح به مشتری تبدیل شوند.

مدیریت سفارش

نرم افزار تحت وب CRM از جمله انواع نرم افزارهای رایج در بازار است که شما میتوانید با استفاده از آخرین نسخه به صورت انلاین از آن به مدت دلخواه استفاده کنید

جهت برنامه ریزی کارها و پروژه ها و ارتباط قوی تر کارکنان با مشتریان استفاده از CRM میتواند راه حل بسیاری از مشکلات باشد ، قرارداداها و پیش فاکتورهایی که در این برنامه ذخیره می گردد تاریخ شروع و تاریخ پایان پروژه را نمایش میدهد ارتباط با سیستم های مختلف که شامل تعریف خدمات و کالاها می باشد در بخش فروش بسیار ضروری است ما با ارائه نرم افزار تیکتینگ شما را با ماژول جداگانه ای به صورت یکپارچه متصل میکنیم تا فرایند های مدیریت سفارش به صورت دو طرفه برقرار شود
 
#تیکت #فروشگاه
علی محمودیمهر 22، 1398

برای دریافت نسخه آزمایشی crm تحت وب چه فرمی را باید پر کنم ؟
مدیر سایتمهر 24، 1398

با سلام برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار crm تحت وب با شماره های درج شده در بخش تماس با ارتباط برقرار فرمایید