مدیریت سفارش ها و ارتباط با مشتری

برای هر شرکت و هر بیزینس نیاز به ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات و محصولات جدید از طریق یک سامانه لازم و ضروری است CRM یک راه حل جامع و پلی مستحکم بین شما و مشتری راه حل جدیدی که  میتواند در کنار وب سایت شما حاضر باشد و سفارشات یا نامه ها و پیامک ها را دسته بندی کند ، آنچه در همه نرم افزارهای CRM مهم است سهولت در دسترسی و استفاده راحت آن برای کارمندان شما است ، موضوع ارتباط با مشتری از شروع فعالیت ها و وظایفی شروع میشود که در پایگاه داده نرم افزار به ثبت رسیده باشد در همه نرم افزارهای CRM بخشی به عنوان تعریف وظایف وجود دارد که میتواند شامل کارها ، تماس ها ، جلسات و گفتگو هایی باشد که با مشتری در ارتباط است. مشتریان از طریق کانال های مختلفی با شما ارتباط برقرار میکنند از جمله وب سایت ، نمایشگاه ، تماس تلفنی و.. یا اینکه در تبلیغاتی که به عنوان کمپین شناخته میشود سرنخ ارتباط آنها با شما ایجاد میشود ، سرنخ ها در واقع فرصت هایی هستند که میتوانند در آینده در صورت بازاریابی و ارتباط صحیح به مشتری تبدیل شوند.

مدیریت سفارش

نرم افزار تحت وب CRM از جمله انواع نرم افزارهای رایج در بازار است که شما میتوانید با استفاده از آخرین نسخه به صورت انلاین از آن به مدت دلخواه استفاده کنید

جهت برنامه ریزی کارها و پروژه ها و ارتباط قوی تر کارکنان با مشتریان استفاده از CRM میتواند راه حل بسیاری از مشکلات باشد ، قرارداداها و پیش فاکتورهایی که در این برنامه ذخیره می گردد تاریخ شروع و تاریخ پایان پروژه را نمایش میدهد ارتباط با سیستم های مختلف که شامل تعریف خدمات و کالاها می باشد در بخش فروش بسیار ضروری است ما با ارائه نرم افزار تیکتینگ شما را با ماژول جداگانه ای به صورت یکپارچه متصل میکنیم تا فرایند های مدیریت سفارش به صورت دو طرفه برقرار شود
 
علی محمودیمهر 22، 1398

برای دریافت نسخه آزمایشی crm تحت وب چه فرمی را باید پر کنم ؟
مدیر سایتمهر 24، 1398

با سلام برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار crm تحت وب با شماره های درج شده در بخش تماس با ارتباط برقرار فرمایید

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 مدیریت درخواست های مشتری
مدیریت درخواست های مشتری

نرم افزار خدمات مشتری یا نرم افزار تیکتینگ مجموعه ای از ابزارهاست که در جمع آوری،سازماندهی،پاسخگویی ...

 بازاریابی اصولی و جذب مشتری با استفاده از  CRM
بازاریابی اصولی و جذب مشتری با استفاده از  CRM

CRM مختصر شده عبارت Customer Relationship Management است که با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می‌ ...

 اهمیت جلسات قبل از پایان طراحی سایت
اهمیت جلسات قبل از پایان طراحی سایت

چرا باید قبل از سفارش طراحی سایت به صورت حضوری در شرکت با مشورت کارشناسان به نیازمندی ها و خواسته ها ...

 تبدیل فرصت ها به مشتری در crm
تبدیل فرصت ها به مشتری در crm

تبدیل فرصت ها به مشتری در crm یک الگوریتم هوشمندانه است که با کمک سیستم گردش کارها نتیجه میدهد

 نرم افزار سفارش چاپ تحت وب
نرم افزار سفارش چاپ تحت وب

نرم افزار سفارش چاپ تحت وب و مدیریت سفارشات چاپ

 ضرورت ارتباط با مشتریان  CRM
ضرورت ارتباط با مشتریان CRM

ضرورت ارتباط با مشتریان CRM و اهمیت استفاده از آن برای مدیریت شرکت یا بازاریابی مجدد مشتریان سابق و ...

x
عضویت در کانال تلگرام وبینه

به منظور دریافت تخفیف ها و مقالات سایت در کانال تلگرام ما عضو شوید