مدیریت سفارش ها و ارتباط با مشتری
برای هر شرکت و هر بیزینس نیاز به ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات و محصولات جدید از طریق یک سامانه لازم و ضروری است CRM یک راه حل جامع و پلی مستحکم بین شما و مشتری راه حل جدیدی که میتواند در کنار وب سایت شما حاضر باشد و سفارشات یا نامه ها و پیامک ها را دسته بندی کند ، آنچه در همه نرم افزارهای CRM مهم است سهولت در دسترسی و استفاده راحت آن برای کارمندان شما است ، موضوع ارتباط با مشتری از شروع فعالیت ها و وظایفی شروع میشود که در پایگاه داده نرم افزار به ثبت رسیده باشد در همه نرم افزارهای CRM بخشی به عنوان تعریف وظایف وجود دارد که میتواند شامل کارها ، تماس ها ، جلسات و گفتگو هایی باشد که با مشتری در ارتباط است. مشتریان از طریق کانال های مختلفی با شما ارتباط برقرار میکنند از جمله وب سایت ، نمایشگاه ، تماس تلفنی و.. یا اینکه در تبلیغاتی که به عنوان کمپین شناخته میشود سرنخ ارتباط آنها با شما ایجاد میشود ، سرنخ ها در واقع فرصت هایی هستند که میتوانند در آینده در صورت بازاریابی و ارتباط صحیح به مشتری تبدیل شوند.
نرم افزار تحت وب CRM از جمله انواع نرم افزارهای رایج در بازار است که شما میتوانید با استفاده از آخرین نسخه به صورت انلاین از آن به مدت دلخواه استفاده کنید