مدیریت سفارش ها و ارتباط با مشتری

برای هر شرکت و هر بیزینس نیاز به ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات و محصولات جدید از طریق یک سامانه لازم و ضروری است CRM یک راه حل جامع و پلی مستحکم بین شما و مشتری راه حل جدیدی که به CRM Cloude یا ابری معروف است میتواند در کنار وب سایت شما حاضر شود و سفارشات یا نامه ها و پیامک ها را دسته بندی کند ، آنچه در همه نرم افزارهای CRM مهم است سهولت در دسترسی و استفاده راحت آن برای کارمندان شما است ، موضوع ارتباط با مشتری از شروع فعالیت ها و وظایفی شروع میشود که در پایگاه داده نرم افزار به ثبت رسیده باشد در همه نرم افزارهای CRM بخشی به عنوان تعریف وظایف وجود دارد که میتواند شامل کارها ، تماس ها ، جلسات و گفتگو هایی باشد که با مشتری در ارتباط است. مشتریان از طریق کانال های مختلفی با شما ارتباط برقرار میکنند از جمله وب سایت ، نمایشگاه ، تماس تلفنی و.. یا اینکه در تبلیغاتی که به عنوان کمپین شناخته میشود سرنخ ارتباط آنها با شما ایجاد میشود ، سرنخ ها در واقع فرصت هایی هستند که میتوانند در آینده در صورت بازاریابی و ارتباط صحیح به مشتری تبدیل شوند.

نرم افزار تحت وب CRM از جمله انواع نرم افزارهای رایج در بازار است که شما میتوانید با استفاده از آخرین نسخه به صورت انلاین از آن به مدت دلخواه استفاده کنید

جهت برنامه ریزی کارها و پروژه ها و ارتباط قوی تر کارکنان با مشتریان استفاده از CRM میتواند راه حل بسیاری از مشکلات باشد ، قرارداداها و پیش فاکتورهایی که در این برنامه ذخیره می گردد تاریخ شروع و تاریخ پایان پروژه را نمایش میدهد ارتباط با سیستم انبار داری و که شامل تعریف خدمات و کالاها می باشد در بخش فروش بسیار ضروری است ما با ارائه نرم افزار انبارداری تحت وب شما را با ماژول جداگانه ای به صورت یکپارچه متصل میکنیم تا عملیات ورود و خروج و ثبت سفارش و.. را یکجا کنار هم داشته باشد.
 

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 بازاریابی اصولی و جذب مشتری با استفاده از  CRM
بازاریابی اصولی و جذب مشتری با استفاده از  CRM

CRM مختصر شده عبارت Customer Relationship Management است که با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می‌ ...

 چگونه با مشتری جدید صحبت کنیم؟
چگونه با مشتری جدید صحبت کنیم؟

در صورت مراجعه مشتری جدید چه مراحلی را باید طی کنیم و در این مراحل رعایت چه نکاتی ضروری است.درصورتی ...

 اهمیت جلسات قبل از پایان طراحی سایت
اهمیت جلسات قبل از پایان طراحی سایت

چرا باید قبل از سفارش طراحی سایت به صورت حضوری در شرکت با مشورت کارشناسان به نیازمندی ها و خواسته ها ...

 تبدیل فرصت ها به مشتری در crm
تبدیل فرصت ها به مشتری در crm

تبدیل فرصت ها به مشتری در crm یک الگوریتم هوشمندانه است که با کمک سیستم گردش کارها نتیجه میدهد

 نرم افزار سفارش چاپ تحت وب
نرم افزار سفارش چاپ تحت وب

نرم افزار سفارش چاپ تحت وب و مدیریت سفارشات چاپ

 ضرورت ارتباط با مشتریان  CRM
ضرورت ارتباط با مشتریان CRM

ضرورت ارتباط با مشتریان CRM و اهمیت استفاده از آن برای مدیریت شرکت یا بازاریابی مجدد مشتریان سابق و ...

x
عضویت در کانال تلگرام وبینه

به منظور دریافت تخفیف ها و مقالات سایت در کانال تلگرام ما عضو شوید