مدیریت مشتریان و مزیت CRM

مزیت استفاده از نرم افزار crm

 مدیریت مشتریان در CRM یک قابلیت است که در دنیایی امروز بسیار پر اهمیت و ضروری شده است ، روزانه از طرف وب سایت شما چندین پیام و سفارش ثبت میشود اگر شما همه این اطلاعات را داشته باشید در آینده میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید و محصولات و خدمات جدید را به طیف گسترده ای از فرصت ها و افرادی که در جامعه هدف شما قرار دارند ارائه کنید
همگی شاهد این هستیم که بقای یک سازمان تنها به وجود مشتریان و روز به روز اضافه شدن آنها وابسته است . پس  یک نرم افرار هوشمند میتواند بسیاری از این مشکلات را حل کند و موقعیت های جدید را برای فروش فراهم آورد.

بانک جامع اطلاعاتی تشکیل میدهد

چیزی که با داشتن آنها میتوانید به صورت هدفمند تبلیغات گسترده داشته باشید این اطلاعات توسط نرم افزار CRM به خوبی قابل تهیه شدن است به طور کلی تجمیع اطلاعات میان سرنخ ها همان بانک اطلاعاتی جامعی است که ماهها یا شاید سال ها برای تهیه آن وارد داده انجام شده است .

روش های ارتباط را ساده تر میکند

شاید این امر توسط کانال های شبکه های اجتماعی به خوبی انجام شود اما کانال ها صرفا رسانه ای از نوع Broadcast هستند که به صورت فراگیر برای همه پیام را ارسال میکند اما نرم افزارهای CRM این پیام ها را مطابق رویه و هدف سازمان برای افراد و گروه های مشخصی ارسال میکند ، گروه بندی مشتریان و یا تگ گذاری آنها کمک شایانی برای تفکیک آنها خواهد کرد.

چشم انداز و وضعیت فعلی نمایش میدهد

در بخش فروش وجود پیش فاکتورها و نرخ تبدیل فاکتور به پیش فاکتور مهم است نمایش گزارش آماری در قالب قیف فروش این کار را در یک نگاه به شما انتقال میدهد قیف روش یک نوع نمودار آماری است که از بالا پهن و در پایین باریک میشود ، قیف فروش معیاری برای نمایش وجود سرنخ هایی بالقوه است که با تلاش و تکرار بازاریابی احتمال تبدیل شدن آنها به فروش بسیار زیاد است . چیزی که همه شرکتها و کسب و کارها با آن دست و پنجه نرم می کنند اما نمی توانند تفاوتی بین سرنخ های قوی و سرنخ های ضعیف ایجاد کنند و یا مدیر فروش توانایی برقراری ارتباط با آنها را بدون نرم افزار CRM ندارد.

ایجاد انگیری و اعلان های گزارشی برای تلاش بیشتر

با ماکانیزم های هوشمندی که یک نرم افزار CRM خوب دارد به سادگی میتواند تیم فروش شما را فعال تر از قبل کند ، کاری که در ابتدای هر روز کاری ممکن است برای پرسنل فروش شما کمی دشوار باشد ، این دسیار هوشمند کاری میکند که خیلی راحت تر از گذشته پیگیری ها را انجام دهد و برای سرنخ ها برنامه ریزی کنید.

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 کاربرد CRM در کسب و کارهای کوچک و نحوه انتخاب آن
کاربرد CRM در کسب و کارهای کوچک و نحوه انتخاب آن

کسب و کارهای کوچک یکی از مصرف کنندگان اصلی نرم افزارهای CRM هستند. آنها برای توسعه کسب و کار و مکانی ...

 اینفوگرافی ویژگی های CRM تحت وب
اینفوگرافی ویژگی های CRM تحت وب

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که از ویژگی ها و مزایای CRM اطلاعی نداشته باشد اما مزیت های CRM تحت و ...

 مدیریت سفارش ها و ارتباط با مشتری
مدیریت سفارش ها و ارتباط با مشتری

برای هر شرکت و هر بیزینس نیاز به ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات و محصولات جدید از طریق یک سامانه لا ...

 مدیریت کارها در CRM
مدیریت کارها در CRM

مدیریت کارها در CRM به صورت خودکار و هوشمند

 چرا باید از CRM استفاده کرد ؟
چرا باید از CRM استفاده کرد ؟

چرا باید از CRM استفاده کرد و مزیت و کاربرد Crm تحت وب چیست

 ضرورت ارتباط با مشتریان  CRM
ضرورت ارتباط با مشتریان CRM

ضرورت ارتباط با مشتریان CRM و اهمیت استفاده از آن برای مدیریت شرکت یا بازاریابی مجدد مشتریان سابق و ...