چرا باید از CRM استفاده کرد ؟

 نرم افزار crm یکسری از نیازهای اصلی تجزیه و تحلیل میشود و روش ارتباط تکی و جمعی ارائه خدمات را به مشتریان ابلاغ کرد .
بهترین روش در جذب مشتری به نوعی Face To Face است ، سازمان ها و شرکت ها نمیتوانند با تک تک مشتریان ملاقات حضوری داشته باشند ، از این رو این نرم افزار قابلیت های هوشمندی را به منظور تجزیه و تحلیل مشتریان هدف را میدهد .
 
اگر میخواهید برای تسهیل مشکلات کاری از یک روش مدیریت شده استفاده کنید پرسش های زیر را به خوبی مطالعه کنید.

• آیا برای سازمان دهی اطلاعات مشتریان از نرم افزارهای مانند Excel یا Word استفاده مکیند؟
• آیا برای پیدا کردن و ذخیره سازی مشخصات جدید مشتریان درگیر ساخت پوشه و درج فایل های به تفکیک ماه وسال میشود؟
• قرارداد ها را در کلاسور های ذخیره میکنید و برای دسترسی به قرار داد ها و پروژه های انجام شده باید به سراغ پوشه ها و فایل ها بروید؟
• در هنگامی که در شرکت حضور ندارید یا به مسافرت رفته اید و میخواهید اطلاعات و سوابق یک پروژه یا سفارش را بررسی کنید به دلیل عدم دسترسی به کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ اجرای کارها به مشکل بر میخورد؟
• آیا به دلیل روش غیر مدیریت شده اطلاعات روزکاری که توسط کارمندان انجام میشود مانند تماس ها ، ایمیل ها ، مشاوره ها ، پیامک ها و پروژه ها از دست میرود ؟
• آیا میخواهید در هر جای ایران از وضعیت کاری و پیشرفت تیم و اعضای شرکت با خبر باشید؟
• آیا افزایش بهره وری و نیروی فروش شما یک مشکل همیشگی است؟
• آیا کارها به شکل غیر برنامه ریزی شده انجام میشود؟
• آیا اپراتورها برنامه تماس تلفنی و بازاریابی های بعدی را فراموش می کنند؟
• آیا اطلاعات در سازمان شما در بخش های مختلف قرار دارد و به منظور دریافت آنها نیاز به ارسال کردن فایل اطلاعات و یا استفاده از فلش یا حافظه های جانبی دارید؟
• آیا از دلایل عدم رضایت مشتریان از خرید های قبلی یا انصراف آنها از خرید را میدانید؟
• آیا به دلیل تفکیک شدن ایمیل ها برای هر کارمند و ثبت درخواست های اینترنتی در ایمیل ها متفاوت بخش از اطلاعات را از دست میدهید؟
• آیا از نتیجه تبلیغات و بازاریابی خود به خوبی اطلاع دارید؟
• آیا مشتریان شما در دوره هایی مشخصی از سال مانند تبریک سال نو یا روز تولد غافل میشوید؟
• آیا درصد رضایت مشتریان را از سرویس دهی کارمندان خود را میدانید؟
• آیا سوابق خرید و یا بازاریابی های انجام شده برای یک مشتری را دارید؟
روند کاری روزمره و عدم طبقه بندی اطلاعات همیشه باعث از دست رفتن فرصت ها ومشتریان باالقوه میشود در صورتی که مدیریت صحیح و استفاده کاربردی از فناوری میتواند بخش زیادی از تماس های تلفنی و مشاوره ها را تبدیل به خرید نهایی کند.
 
با نرم افزار CRM تحت وب آشنا شوید

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 ۳ مزیت مهم نرم افزار تیکتینگ تحت وب سپهرگستر
۳ مزیت مهم نرم افزار تیکتینگ تحت وب سپهرگستر

ویژگی های اصلی که یک نرم افزار تیکتینگ باید داشته باشد چه چیزهایی است و چرا باید از نرم افزار تیکتین ...

 چرا باید وب اپلیکیشن هایی با استفاده از vue.js تولید کنیم ؟
چرا باید وب اپلیکیشن هایی با استفاده از vue.js تولید کنیم ؟

چرا باید وب اپلیکیشن هایی با استفاده از vue.js تولید کنیم ؟ و اصلی ترین مزیت استفاده از vue.js در طر ...

 نصب composer و openssl در ویندوز 7
نصب composer و openssl در ویندوز 7

آموزش نصب composer و کاربرد composer در پروژه های برنامه نویسی با زبان php چیست و چرا باید از آن است ...

 4 روش استفاده از CRM
4 روش استفاده از CRM

استفاده از نرم افزار CRM در دنیای رقابتی امروز موضوعی غیرقابل اجتناب است. برای دستیابی به موفقیت بای ...

 چرا در طراحی سایت باید تکنولوژی روز را استفاده کرد
چرا در طراحی سایت باید تکنولوژی روز را استفاده کرد

طراحی سایت با استفاده از تکنولوژی جدید و مدرن برای بالاتر رفتن کارایی ها و افزایش عملکرد سیستم

x
عضویت در کانال تلگرام وبینه

به منظور دریافت تخفیف ها و مقالات سایت در کانال تلگرام ما عضو شوید