چه نرم افزار مدیریت تیکتی مناسب کسب و کار من است؟
بسیاری از کسب و کارها و وب سایت ها نیاز به سیستم تیکتینگ دارند. نسخه های متن باز و رایگان خارجی بسیاری وجود دارد که برخی از آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند یا برخی از ویژگی های مد نظر سازمان را ندارند. یکی از محصولات شرکت سپهر گستر، نرم افزار تیکتینگ است که طی کسب تجربه و کار کردن با انواع کسب و کار ها نسخه جدید آن منتشر شده است. به صورت مختصر مطالبی در این مورد بیان می کنیم. پس با ما همراه باشید و صفحات مرتبط با این موضوع را هم حتما بخوانید.
سادگی و سرعت
نرم افزار تیکت در ابتدا باید ساده باشد. به عقیده ما موفقیت در سادگی است. نرم افزاری که ساده نباشد و ساده طراحی نشده باشد، هیچ وقت موفق نیست و مشتریان خود را از دست میدهد. آموزش استفاده کردن از این نرم افزار برای اولین بار فقط 15 دقیقه می باشد. یعنی همکاران شما در کمترین زمان ممکن می توانند آموزش جامع و کامل کار کردن را یاد بگیرند.
انعطاف پذیری و قدرت
نرم افزار باید منعطف باشد به طوری که شرکت تولید کننده آن را به صورت پیوسته آپدیت کند و این مساله معماری نرم افزاری سطح بالایی را می طلبد که توسط شرکت تولید کننده بدست آمده باشد. ما در تولید این نرم افزار از آخرین نسخه فریم ورک لاراول و پایگاه داده Oracel Mysql و آخرین نسخه PHP استفاده کرده ایم. امنیت این نرم افزار بالا بوده و در شرایط مختلف مورد تست و نفوذ قرار گرفته است.
ویژگی ها و امکانات
ویژگی های برنامه باید کافی و جامع باشد. سیستم تیکت شامل برخی از ویژگی های مشخص است که اپراتور بتواند با سرعت از آن استفاده کند ضمن اینکه ساده بودن استفاده از نرم افزار باعث می شود تیم پشتیبان شرکت شما به دلیل فاصله گرفتن از سیستم، بخش های اصلی و کاربردی را فراموش نکنن.د این موضوع دقیقا چیزی است که در بحث استقرار نرم افزار مورد اهمیت ویژه قرار می گیرد.
پشتیبانی از SLA و برآورد خسارت
هدف از ایجاد تیکت رفع مشکل و درخواست انجام کار از طرف مقابل است لذا اگر درجه اهمیتی هم تعریف شود باید بر اساس سیستم SLA برآورد شود این روش بر اساس تاخیر دقیقه ای میتواند عمل کند و به نسبت تاخیر در اجرای پروژه خسارت را از اپراتور دریافت کند . این موضوع در بسیاری از قراردادهای پشتیبانی مورد استفاه قرار میگیرد و میتوان به عنوان ابزاری برای بالا بردن کیفیت و عملکرد مورد استفاده قرار بگیرد . در روش کار SLA بعد از تعریف درجه اهمیت ها باید ضرایب مورد
مهم ترین فرایندهای موجود در نرم افزار
در فرایند های ارتباط با مشتریان نیازهای مختلفی وجود دارد که شامل ارتباط با اعضا، ارتباط با تیم ها یا شرکت ها، ارتباط با دپارتمان ها و... است. همچنین بحث ارجاع تیکت ها بین بخش های مختلف و دریافت پاسخ ها توسط اپراتورها و کاربران از بخش های اصلی و مهم فرایندهای نرم افزار تیکتینگ می باشد. این نرم افزار برای همه وب سایت هایی که برای مشتریان خود خدماتی را در نظر دارند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این برنامه می تواند برای استفاده درون سازمانی باشد و گزینه مناسب و جایگزینی برای سیستم اتوماسیون اداری نیز باشد چرا که به دلیل پیچیده بودن سیستم های اتوماسیون اداری برخی از سازمان ها یا شرکت ها تمایل دارند از نرم افزار اختصاصی تیکتینگ استفاده کنند.
چرا نسخه تحت وب ؟
نسخه تحت وب بهترین نوع از نرم افزار است. هنگامی که شما از نسخه تحت وب استفاده می کنید بسیاری از مشکلات دیگر به برکت وب برطرف می شوند؛برخی از مشکلات مانند نگهداری روی سیستم های اپراتورها و قابل استفاده بودن بدون نیاز به نصب و راه اندازی روی هر سیستم و دسترسی سریع و ساده و قابل اجرا در هر سیستم موبایل، تبلت یا دسکتاپ حتی تلویزیون های هوشمند.