گردش کارها در CRM

سیستم گردش کارها یا work flollow یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار در اجرای به موقع فعالیت ها و راهبری اپراتور برای تبدیل فرصت ها به مشتری در هر نرم افزار crm است.
گردش کارها در crm تحت وب به صورتی داینامیک طراحی و ابداع شده که با ساده ترین و کارامد ترین شکل ممکن قابل استفاده باشد . 
گردش کارها از دریافت فرصت ها و پیگیری آنها تا تبدیل شدن به مشتری نهایی شروع میشود تا هر نوع کاری که مربوط به کل سامانه است شما را یاری می کند. مثلا شما در سیستم تیکتینگ میتوانید یک یاداوری برای یک پاسخ خاص ایجاد کنید و یا یاداوری را برای اپراتور دیگری منشن کنید ( انتقال دهید ) .
این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا فرصت ها را حتی تا یک سال آینده به صورت زمانبدی شده و بر اساس پارامترهای خاصی که برای کمپین ها ایجاد میکنید در جایگاه های مختلف تغییر وضعیت بدهید.
سیستم گردش کار با استفاده از برترین فریم ورک ها و زبان های برنامه نویسی مدرن طراحی شده و با کلیه سیستم های اطلاع رسانی مانند نوتیفیکیشن ، ایمیل ، اپلیکیشن و .. برای اطلاع رسانی شما و جلوگیری از تاخیر در انجام امور با اپراتور در ارتباط میشود.
 

کارها به صورت ستون های داینامیک با عناوین مختلفی مانند ( برای انجام - انجام شده - فرصت های قوی و ..) تفکیک شده است . فرصتها می توانند با ماهیت فرصت فروش باشد که بر اساس کمپین ها تفکیک میشود .

کمپین ها چه کاری را انجام میدهد؟

فرصت هایی که از طریق وب سایت ایجاد میشوند در کمپین وب سایت شرکت قرار دارند . یا مثلا در نمایشگاه فرصت ها بر اساس کمپین نمایشگاه ثبت میشود . کمپین ها پارامترهایی مختلفی را دارند که کارهای که درون آنها ثبت میشود در اولیوت اجرا و یاداوری از سایر کارها میتوانند متمازیر شوند.

برچسب زدن روی کارها

در کسب و کار شما فرصت ها با دسته بندی های مختلفی قابل تفکیک هستند به طور مثال اگر شما طراحی وب سایت را انجام میدهید ، و فرصتی در نمایشگاه بدست آمده را میتوانید با برچسب طراحی وب سایت در کمپین نمایشگاه نیز برچسب گذاری کنید . رویگرد برچسب ها بسیار ساده و در عین حال UI , UX سطح بالایی دارد که کاربر بتواند خیلی ساده و سریع آنها را بر اساس عنوان و رنگ نیز مشخص کند.

سیستم Realtime 

این ویژگی جزو زیرساخت های نرم افزار CRM سپهر گستر است . و برای شرکت هایی که اپراتورهای محتلفی را دارند بسیار جذاب و کاربردی است . کلیه عملیات و اتفاقات روی کارها اعم از جابجایی در Stage ها یا ستون ها و یا ایجاد تغییرات در تنظیمات به صورت Realtime بدون نیاز به Refresh صفحه برای همه اپراتورها به صورت آنی قابل مشاهده است.

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید

مطالب مرتبط

ممکن است این مطالب به شما کمک کند...

 کار CRM چیست؟
کار CRM چیست؟

در کسب و کارها فرصت های فراوانی وجود دارد که خیلی سریع از جلوی چشم ما محو می شوند.اصلی ترین وظیفه نر ...

 تبدیل فرصت ها به مشتری در crm
تبدیل فرصت ها به مشتری در crm

تبدیل فرصت ها به مشتری در crm یک الگوریتم هوشمندانه است که با کمک سیستم گردش کارها نتیجه میدهد

 اشکالات احتمالی نرم افزار CRM
اشکالات احتمالی نرم افزار CRM

ممکن است در اجرای نرم افزار CRM با اشکالاتی مواجه شوید و به دنبال دانستن دلایل عدم موفقیت خود باشید. ...

 مدیریت کارها در CRM
مدیریت کارها در CRM

مدیریت کارها در CRM به صورت خودکار و هوشمند

 4 روش استفاده از CRM
4 روش استفاده از CRM

استفاده از نرم افزار CRM در دنیای رقابتی امروز موضوعی غیرقابل اجتناب است. برای دستیابی به موفقیت بای ...

 چرا باید از CRM استفاده کرد ؟
چرا باید از CRM استفاده کرد ؟

چرا باید از CRM استفاده کرد و مزیت و کاربرد Crm تحت وب چیست و چطور استفاده اصولی از crm در کسب و کار ...

x
عضویت در کانال تلگرام وبینه

به منظور دریافت تخفیف ها و مقالات سایت در کانال تلگرام ما عضو شوید