نرم افزار خدمات پس از فروش

حتی یک راهکار کوچک در حفظ مشتری ممکن است منجر به افزایش سود تا 95٪ شود و این فقط به این دلیل نیست که مشتریان راضی برای خرید بیشتر باز می گردند. 90 درصد از آنها تمایل دارند اطلاعات یک برند محبوب را با دیگران به اشتراک بگذارند که همین امر منجر به مشتریان بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر می شود.

برای کاهش نرخ ریزش، یک شرکت باید یک تجربه مشتری موفق ایجاد کند. پشتیبانی خوب پس از فروش یکی از مؤلفه هایی است که موفقیت برند شما به آن بستگی دارد.

خدمات پس از فروش چیست؟

خدمات پس از فروش پشتیبانی و کمکی است که به مشتریان خود پس از خرید محصول ارائه می دهید. یکی از نرم افزارهایی که می تواند در ارائه خدمات پس از فروش مورد استفاده قرار گیرد، نرم افزار تیکتینگ تحت وب می باشد. این خدمات ممکن است شامل مشاوره رایگان در مورد نحوه استفاده از محصول یا خدمات شما، در دسترس بودن برای پاسخ دادن به سوالات آنها و بررسی اینکه آیا از خرید خود راضی هستند یا خیر، باشد.

در مورد محصولات غیرمادی، مانند نرم افزار یا خدمات، پشتیبانی پس از فروش شامل مشاوره، آموزش، ارتقاء و بسیاری موارد دیگر است.
خدمات پس از فروش مانند فروش مهم است. خدمات پس از فروش اگرچه کسب درآمدی را برای شرکت تضمین نمی کند اما اعتبار کسب و کار شمار را در بین مشتریان و رقبا افزایش می دهد. حفظ مشتریان و همچنین بازگرداندن مشتریانی که دیگر به سایت شما سر نمی زنند بسیار مهم است. پروسه هایی که پس از فروش خدمات یا محصول دنبال می شوند، خدمات پس از فروش نامیده می شوند. برخی از انواع متداول خدمات پس از فروش شامل تعمیر، راهنمایی، نگهداری و غیره است. نوع خدمات بیشتر به محصول و صنعت بستگی دارد.

انواع خدمات پس از فروش

گارانتی

یک تعمیر یا تعویض رایگان محصول در یک دوره مشخص پس از خرید می باشد. گارانتی ها بیشتر برای تولید کنندگان و فروشگاه های لوازم خانگی رایج است.

مشاغل مبتنی بر اشتراک، به عنوان مثال، ارائه دهندگان نرم افزار، ضمانت هایی را نیز ارائه می دهند، اما به صورت بازپرداخت پول پس از لغو اشتراک. به عنوان مثال، وقتی کاربران برنامه ‌ای را در فروشگاه وب Chrome خریداری می‌کنند، این حق را دارند که خرید خود را در عرض 30 دقیقه لغو کنند، بدون اینکه هزینه ‌ای از کارت اعتباری خود پرداخت کنند. پس از انقضای زمان تعیین شده، می‌توانند از طریق برنامه Google Play برای بازپرداخت با توسعه دهنده تماس بگیرند و درخواست خود را اعلام کنند.

بیمه

یک شرکت ممکن است بخشی از خدمات خود را به صورت رایگان به مشتریان ارائه دهد. این رویه در بین آژانس های مسافرتی زمانی که از طرف مسافران خود با شرکت های بیمه قرارداد می بندند رایج است.

آموزش

آموزش های ویدیویی، سخنرانی های صوتی، گزارش ها، دفترچه های راهنما روش های مطمئنی برای ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان هستند. به عنوان مثال، در برخی از موارد برای شرکت های عرضه کننده تجهیزات پزشکی، دستورالعمل ها و مشاوره های پس از فروش دارای اولویت بالایی هستند. آموزش مداوم به خریداران یک گام موثر و با ارزش برای شرکت‌هایی است که اینگونه تجهیزات و خدمات را ارائه می دهند.

پشتیبانی 24/7

ممکن است به شکل یک ربات چت، چت آنلاین، یک خط ویژه اختصاصی، مدیر یا مشاور شخصی، و غیره باشد. پشتیبانی مداوم به تشخیص به موقع مشکلات و جمع آوری ایده ها در مورد بهبود هر چه بیشتر محصولات و خدمات کمک می کند.

نرم-افزار-خدمات-پس-از-فروش

ارتقا خدمات

دسترسی به نسخه های جدید محصولات راه دیگری است که شرکت می تواند وفاداری را در مشتریان خود ایجاد کند. بسیاری از سازندگان خودرو، مانند تویوتا یا اشکودا، شرایط ویژه ای را در خدمات خود ارائه می‌دهند تا مشتری بتواند مدل خودروی نسل بعدی را با قیمت پایین ‌تری خریداری کند.

نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش شامل تجهیزات، فرآیندها و افراد زیادی است و پروسه پیچیده ای محسوب می شود. اگر می خواهید در صنعت خود پیشرو باشید، ضروری است که خدمات پس از فروش موثر یا نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش داشته باشید. 

در سال های اخیر، تامین کنندگان لوازم و تجهیزات اطمینان حاصل می کنند که خدمات پس از فروش با کیفیت بالا ارائه می دهند. این امر به بهبود تجربه طولانی مدت مشتری کمک می کند. هنگامی که مشتری محصولی را خریداری می کند، ممکن است هزینه خدمات پس از فروش مانند برخی از خدمات خاص یا گارانتی تمدید شده را بپردازد. برای محصولاتی که چرخه عمر طولانی دارند نیز بیشتر استفاده می شود. چنین محصولاتی برای عملیات روزانه مهم و یا در مواردی که امکان سرویس دهی جداگانه وجود نداشته باشد بسیار گران خواهد بود. تجهیزات برودتی، توربین های بادی، تجهیزات پزشکی و چاپگرهای سه بعدی از جمله تجهیزاتی هستند که نیاز به خدمات پس از فروش دارند.

نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش چگونه کار می کند؟

یک مشتری راضی و خوشحال افراد بیشتر و درآمد بیشتری را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. کسب و کار شما باید خدمات پس از فروش بی نظیری را به مشتریان ارائه دهد. ارائه خدمات پس از فروش عالی با کمک نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش بسیار ساده خواهد بود. سیستم تیکتینگ یا نرم افزار Help Desk همان میزخدمت است که کارشناسان از یک سو و مشتریان از طرف دیگر به منظور ثبت درخواست ها از آن استفاده می کنند و درخواست ها در پیشخوان یا دستور کار کارشناسان قابل مشاهده و رسیدگی است. این پروسه به صورت مداوم میان مشتریان یا خدمات گیرندگان و کارشناسان درجریان است.

ضبط خودکار درخواست خدمات: این سیستم اجازه می دهد تا درخواست های خدمات را هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار با ویژگی آپلود چندین درخواست ضبط کند. با توجه به نوع سرنخ، می توانید زمان پاسخگویی را برای انجام سریع در پاسخ به درخواست ها تنظیم کنید.

تفکیک برنامه ریزی شده: درخواست های مشتری بر اساس معیارهای تعیین شده در نرم افزار برنامه ریزی می شوند. بنابراین، نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش باعث صرفه جویی در زمان می شود و به تعیین درخواست های مهمی که باید سرویس دهی شوند کمک می کند. تعویض، گارانتی، شکایت، سرویس، دمو، نصب و غیره برخی برخی از همین درخواست ها هستند.

تخصیص منابع: پس از تحویل محصول، نصب محصول در مقصد انجام می شود. ضمناً محصول جهت گارانتی و خدمات بیشتر در سامانه مدیریت خدمات پس از فروش ثبت می گردد. مهندسان از طریق اپلیکیشن ثبت نام مشتری را تایید می کنند. آنها همچنین مراقبت و نگهداری لازم برای محصول را با مشتری به اشتراک خواهند گذاشت. بنابراین، این برنامه به ایجاد پیوند مثبت بین برندها و مشتریان کمک می کند.

اعلان ها و یادآوری تماس ها: در طول فرآیند، سیستم به گونه ای برنامه ریزی می شود که به طور خودکار با مشتریان تماس گرفته و درخواست های خدمات را به مهندسان منتقل می کند. این کل رویدادها را طبق زمان بندی برنامه ریزی شده یادآوری می کند. به این ترتیب، تمام وظایف انجام می شود.

نکاتی برای ارائه خدمات پس از فروش 

ارائه آموزش: یکی از بخش های مهم خدمات پس از فروش، آموزش است. اگر کسب و کار شما بر فروش تجهیزات پزشکی تمرکز دارد، نادیده گرفتن آموزش کار عاقلانه ای نیست. از آنجایی که شما در حال فروش یک محصول مهم هستید، ضروری است که قبل استفاده منظم از محصول شما، آموزش ارائه دهید. در هنگام فروش تجهیزات جراحی یا پزشکی و ماشین آلات صنعتی، آموزش الزامی است. اگر نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش دارید، می توانید جلسات آموزشی را مستقیماً از طریق اپلیکیشن برای مشتریان خود برنامه ریزی کنید.

خدمات نصب: ارائه خدمات نصب در هنگام فروش محصول ضروری است. اگرچه شما دفترچه راهنمای دستورالعمل را ارسال می کنید، دستورالعمل ها و خدمات نصب و راه اندازی ارائه شده به صورت شخصی نیز مهم است. چندین مزیت خدمات پس از فروش وجود دارد که مشتریان شما ممکن است به آنها نیاز داشته باشند. با ارائه خدمات نصب رایگان، یک رابطه مثبت و شفافی را با مشتریان آغاز می کنید. به این ترتیب آنها برند شما را در میان رقبا به راحتی تشخیص می دهند.

پیشنهاد تعویض یا مرجوع: برخی از کسب و کارها خدمات مرجوع یا تعویض رایگان را برای یک دوره خاص به مشتریان ارائه می دهند. هنگامی که شما چنین طرح هایی را ارائه می دهید، لازم است سفارش تعویض یا مرجوع را پیگیری و مدیریت کنید. با استفاده از نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش، می توانید کل فرآیند را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید.

تعمیر و نگهداری تجهیزات: سفارشات کاری مرتبط با نگهداری، نصب و تعمیرات باید در یک مکان واحد سازماندهی شوند. به این ترتیب، محاسبه میانگین هزینه های خدمات برای تجهیزات خاص، کل هزینه های نیروی کار و مواد استفاده شده ساده می شود. برخی از شرکت ها هنوز از برنامه اکسل استفاده می کنند. اما برخی از آنها برنامه هایی مانند نرم افزار مدیریت خدمات میدانی یا نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش را پیاده سازی کرده اند. این برنامه‌ها به پشتیبانی از دستورات کاری سازمان کمک می‌کنند و وظایف محول شده را بر اساس قوانین از پیش برنامه ‌ریزی‌ شده و عادت به اولویت‌های کاری شرکت به صورت خودکار انجام می دهند. همچنین به برنامه ریزی مسیرهای بهینه مطابق با مهارت تکنسین و موقعیت مشتری کمک می کند.

هنگامی که کارمندان سیار خارجی و داخلی از یک برنامه کاربردی برای مدیریت وظایف خدمات پس از فروش استفاده می کنند، می توانند به راحتی کل داده ها را در قالب یکسان دریافت کنند، بنابراین امکان کاوش بهتر در عملکرد آنها فراهم می شود.

نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش به طور کامل از مدیریت ارتباط شما با مشتریان گرفته تا انجام کارهای روزمره تجاری را انجام می دهد. این برنامه یادداشت های مشتری را ضبط می کند و یادآور تماس های مشتری و موارد دیگر را ارسال می کند.

نرم-افزار-خدمات-پس-از-فروش

نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش چه ویژگی هایی دارد؟

•    گزارش های گرافیکی برای پیش بینی و تجزیه و تحلیل
•    جزئیات AMC و گارانتی با تمام تاریخ های لازم
•    شماره شکایت یا ثبت تیکت
•    برنامه ریزی قرار ملاقات ها
•    امکان ارسال ایمیل انبوه برای اطلاع رسانی به کل مشتریان با یک کلیک
•    جزئیات پیکربندی در سایت به همراه جزئیات مربوط به کاربر، اجزا و سریال محصولات
•    ایجاد حجم زیاد و سریع تیکت های پستی
•    طبقه بندی بر اساس خطا، اجرا، محصول و غیره
•    گزارش های کامل MIS را تولید می کند
•    از خدمات به موقع برای تمدید قرارداد نگهداری سالانه اطمینان حاصل می کند
•    تماس ها را بر اساس موقعیت کارمند یا منطقه اختصاص می دهد
•    تماس های سرویس را نظارت می کند
•    مدیریت قطعات یدکی
•    فرآیندهای انتقال و صدا کاملاً یکپارچه
•    به طور کامل با نرم افزار ERP موجود یکپارچه شده است
•    به مشتریان شما اجازه می دهد تا پروسه دریافت خدمات را دنبال کنند
•    سازگار با موبایل و مستقل از پلتفرم

مزایای نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش چیست؟

استفاده از نرم افزار مدیریت فروش طیف گسترده ای از مزایای سازمانی را برای کسب و کار شما فراهم می کند. جهت دستیابی به سود و اهداف رقابتی می توانید از آن کمک بگیرید. نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش برتر به برنامه ریزی و بودجه بندی کسب و کارتان و به موفقیت کلی تجارت شما کمک می کند. برخی از مزایای اصلی یکپارچه سازی نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش به شرح زیر است:

اپلیکیشن موبایل:

مشتریان می توانند به راحتی از طریق نرم افزار تلفن همراه به شما دسترسی داشته باشند. پس از ثبت نام برای دریافت یک نرم افزار مدیریت پس از فروش، یک اپلیکیشن موبایل با نام تجاری شما ایجاد خواهد شد.

مدیریت  EMI:

اقساط مشتری را می توان به راحتی با این ویژگی مدیریت کرد. به مشتریان از طریق پیامک یادآوری خواهد شد که باید در موعد مقرر نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نمایند.

یادآوری خدمات:

یادآوری های خدمات توسط سرویس مربوطه به طور مرتب ارائه می شود. مشتری هشدارهای خدمات را در قالب اعلان های نرم افزار و پیامک دریافت می کند.

مدیریت فروش:

صاحبان یا مدیران مشاغل می توانند قراردادها و فروش جدید خود را با داده های دقیق مشتری از جمله اعتبار، محصول، پرداخت و غیره مدیریت کنند.

گزارش درآمد:

تعیین جریان نقدی با سوابق درآمد در خدمات، شکایت، فروش و غیره.

نوتیفیکیشن نرم افزار و هشدارهای پیامکی:

اعلان‌های سفارشی و هشدارهای پیامکی ارتباط را ساده و شفاف می‌کنند زیرا بهترین راه برای نزدیک شدن به مشتریان است.

ثبت امضای مشتری:

می توانید مدرکی داشته باشید که نشان دهد مشتری شما خدمات دریافت کرده است یا کار وی تکمیل شده و پرداخت صورت گرفته است.

ردیابی مهندسین:

ادمین ها به راحتی می توانند موقعیت مکانی مهندسان را دقیقاً روی نقشه تنها با یک کلیک مشاهده کنند.

کار بر روی نقشه:

مهندسان می توانند به راحتی مکان های کار را در برنامه تلفن همراه خود مشاهده کنند و بر اساس آن برنامه ریزی کنند.

چند کاربره:

برای چندین کاربر قابل استفاده است. حقوق دسترسی کاربر را می توان توسط مدیر فعال کرد تا کار را بر اساس تخصص ها و مسئولیت های شغلی آنها اختصاص دهد.

دسترسی در هر مکان و هر زمان:

نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش به شما کمک می کند تا از هر مکان و در هر زمان به کل برنامه کاری دسترسی داشته باشید.

سفارشی سازی گزارش ها:

این امکان وجود دارد که گزارش های خود را مطابق با الزامات تجاری توسعه دهید.

بازخورد مشتری:

یکی از سریع‌ ترین و ساده‌ ترین راه‌ها برای جمع ‌آوری بازخورد در مورد خدمات یا شکایت، از طریق اپلیکیشن مدیریت خدمات پس از فروش است.

مدیریت زمان و برنامه ریزی دقیق:

با اندازه گیری و برنامه ریزی دقیق خدمات پس از فروش از طریق نرم افزار، می توانید رویدادهای عملیاتی را به نحوی سودآور مدیریت کنید و در عین حال هرگز مشتریان فعلی خود را از دست ندهید.

مشتریان وفادار:

ارائه خدمات پس از فروش خوب حفظ مشتری را بهبود می بخشد و احتمال خرید مجدد مشتریان از شما را افزایش می دهد. بر اساس یک مطالعه در سال 2020 که توسط شرکت مشاوره شپ هایکن CX انجام شد، 96 درصد از مشتریان در صورت دریافت خدمات بد، دیگر تمایل ندارند که از شما محصول یا خدمات جدید دریافت کنند.

تبلیغ دهان به دهان:

بازخوردهایی که توسط مشتریان قبلی و راضی به کسب و کار شما داده می شود، می تواند با ارزش ترین دارایی تجارت شما باشد. ارائه خدمات پس از فروش عالی تأثیر مثبتی بر تعداد مشتریانی دارد که مایل به ارائه بازخورد مثبت از شما هستند. از آنجایی که 65 درصد از سرنخ‌های کسب‌ و کار جدید از طریق همین بازخوردها به دست می‌آیند، طبق نظرسنجی از بازاریابان، بسیار مهم است که مشتریان فعلی شما از خدمات پس از فروش شما راضی باشند. اگر اینطور نباشد، تعداد مشتریان جدیدی که از طریق بازخوردهای دیگر مشتریان کسب خواهید کرد بسیار کم خواهد بود.

ایجاد تصویر مثبت از برند:

تعدادی از مطالعات نشان داده اند که یک تجربه خوب پس از فروش به طور مثبت بر تصویر کلی برند تأثیر می گذارد، که به نوبه خود وفاداری مشتریان را افزایش می دهد. اطمینان از اینکه شما به عنوان یک برند قابل اعتماد و مفید دیده شوید برای مشتریانی که در آینده برای خرید به سراغ شما می آیند، ضروری است. همچنین می تواند نرخ تبدیل را بهبود بخشد و ریزش را کاهش دهد. در حالی که فروش کوتاه مدت ممکن است در نمودار درآمد شما خوب به نظر برسد، سرمایه گذاری بر روی رضایت مداوم مشتری باعث می شود که در آینده به فروش خود ادامه دهید.

نرم-افزار-خدمات-پس-از-فروش

چگونه بهترین نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش را انتخاب کنیم؟

اگر صاحب کسب ‌و کار هستید و می‌خواهید خدمات را برای کسب رضایت و ارائه خدمات بهتر به مشتری ساده سازی کنید، توصیه می ‌شود نرم‌ افزار یا اپلیکیشنی مانند نرم ‌افزار مدیریت خدمات پس از فروش را در نظر داشته باشید. این نرم افزار به عنوان عضوی از تیم فنی شما برای ارائه خدمات پس از فروش به موقع و حفظ رضایت 100٪ مشتری از کسب و کار شما حمایت می کند. هنگام انتخاب یک نرم افزار مدیریت خدمات، باید عوامل خاصی را در نظر بگیرید.

هنگام ارائه به تکنسین ها، باید دید که آیا برنامه با ماهیت کسب و کار آنها سازگار است یا خیر. توصیه می‌شود به سراغ شرکت‌ هایی که نرم‌ افزار مدیریت خدمات سفارشی سازی شده ارائه می دهند، بروید زیرا آنها برنامه‌های کاربردی را با توجه به نیازهای خاص صنعت شما ارائه می‌دهند. نرم افزار باید کاربر پسند و ساده باشد. تکنسین ها باید به راحتی نرم افزار را بدون هیچ گونه مشکلی مدیریت کنند.

برنامه ریزی موضوع اصلی است که اکثر مهندسان میدانی در حین ارائه خدمات به مشتریان تجربه می کنند. با برنامه ریزی هوشمندانه می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند. زمانی که قصد ارائه خدمات پس از فروش را دارند، باید عواملی مانند دسترسی به قطعات یدکی، زمان سفر، مهارت های لازم، محل کار و چندین مورد دیگر را در نظر بگیرند. شما باید ببینید که آیا نرم افزار دارای ویژگی هایی مانند نظارت در زمان مورد نیاز، نقشه، داشبورد، گزینه اصلاح سفارش کار و چندین گزینه دیگر برای پشتیبانی از مهندسین میدانی را دارا است یا خیر.

نرم افزار باید در از مکان های دیگر هم قابل کنترل باشد. باید تمام ویژگی ها و سازگاری را برای کار در هر مکان و در هر زمان داشته باشد. باید در قالب یک اپلیکیشن موبایل ارائه شود. به این ترتیب می توان از آن در انواع دستگاه ها مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها استفاده کرد. این یک ویژگی ضروری است که هنگام خرید نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش باید آن را بررسی کنید.

تکنسین ها باید بتوانند سفارشات کاری را لغو، برنامه ریزی، به تعویق بیاندازند یا ایجاد کنند. آنها همچنین باید ویژگی دسترسی به موجودی قطعات یدکی را داشته باشند. علاوه بر این، ویژگی ارتباط با مشتری در مواقع لزوم در نرم افزار الزامی است. اکثر مهندسان مدیریت زمان را دشوار می دانند. این نرم افزار باید در ردیابی قرار ملاقات ها و بهبود ساعات صورتحساب کمک کند. جستجوی نرم افزاری که مشتریان را در زمان مورد نیاز با به‌ روزرسانی وضعیت کاری مهندسان درگیر می‌کند، مهم است.

نرم افزار خدمات پس از فروش

نرم افزار خدمات پس از فروش تحت وب یکی دیگر از محصولات شرکت سپهر گستر بوده که سازگاری کاملی با سایر نرم افزارهای تحت وب این مجموعه از قبیل انبارداری ، حسابداری ، وب سایت و فروشگاه آنلاین دارد ، نرم افزارهای خدمات پس از فروش رفتاری مشابهه نرم افزار CRM دارد و خدماتی را درحوزه مشتری مداری و یا فرایند گارانتی ارائه میکند.

برخی از ویژگی های مهم نرم افزار عبارتند از :

  • مدیریت مشتریان
  • جستجو و فیلتر مشتریان
  • تعریف و ایجاد پرونده مرتبط با مشتری
  • مدیریت رویداد و رخداد ها
  • گروه بندی مشتریان و ایجاد سیاست های کاری مرتبط با مشتریان
  • مدیریت بازاریابی و ارتقا افزایش فروش
  • اتصال به وب سایت جهت ارتباط مشتری از طریق پنل کاربری

اما چرا باید یک نرم افزار جامع را برای مدیریت شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش انتخاب کرد ؟ در بازاری که شرکت های موفقی در آن به ارائه نرم افزار خدمات پس از فروش می پردازند شرکت سپهر گستر با رویکردی جهت و جامع وارد این عرصه شده است و در حال حاضر به طیف وسیعی از مشتریان و شرکت ها خدمت رسانی میکند ، وجود کمبود ها و نقایص در نرم افزارهای موجود یا عدم رضایت مشتریان از خدمت رسانی عامل اصلی ارائه محصولی جدید با عملکردی متفاوت از طرف سپهر گستر شده است. استفاده از تکنولوژی تحت وب و اپلیکیشن موبایل سهولت و کاربری این نرم افزار را دوچندان کرده است.

اگر قصد دارید ویژگی های خاصی را در نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش خود بگنجانید، می توانید نیازهای خود را با تیم ما در میان بگذارید. ما نیازها و خدمات تجاری شما را بررسی می کنیم و ویژگی هایی را که بهتر است در نرم افزار گنجانده شود با شما به اشتراک می گذاریم. اگر از قبل نرم افزار خدمات پس از فروش دارید و مایل به توسعه و بهبود آن هستید، وبینه آماده ارائه گزینه های عالی مطابق با نیاز شما است. ما راه حل های نرم افزاری پیشرفته ای را به چندین شرکت و صنعت ارائه کرده ایم. برای دریافت آخرین اپلیکیشن مدیریت خدمات پس از فروش هم اکنون با ما تماس بگیرید.

#تیکتینگ
مهمان

آیا امکان دارد از نرم افزار خدمات پس از فروش خود یک دمو جهت تست به ما بدهید ؟
وحید الوندی

سلام این نرم افزار در حال حاضر در نرم افزار تیکتینگ سپهر گستر منتقل شده است